Розмір шрифту  Інтервал  Кольорова схема Вимкнути
  • Тобі, Нетішине:
    «Ти – дивовижний влітку й восени, у заметіль весняну чи зимову…»
  1. 1
  2. 2
  3. 3

Фінансове управління виконавчого комітету Нетішинської міської ради інформує!

Відповідно до Закону України ”Про використання ядерної енергії та радіаційну безпеку” населення територій, на яких розміщуються ядерні установки, має право на соціально-економічну компенсацію ризику від їх діяльності, яка здійснюється із спеціального фонду Державного бюджету України за рахунок збору на соціально-економічну компенсацію ризику населення, яке проживає на території зони спостереження. Платником цього збору є, зокрема, ВП ХАЕС ДП НАЕК „Енергоатом”.

У 2018 році на фінансування заходів соціально-економічної компенсації ризику населення, яке проживає на території зони спостереження для міста Нетішина в державному бюджеті передбачено субвенцію у обсязі 3341,2 тис.грн.

Відповідно до наказів Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України планується спрямувати субвенцію на проведення капітального ремонту будівлі (санвузли) Нетішинської загальноосвітньої школи І-ІІІ № 2 у сумі 953,7 тис.грн., капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту в дошкільному навчальному закладі № 4 – 2053,4 тис.грн., поточний ремонт захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) у дошкільних навчальних закладах № 5 та № 6 – 334,1 тис.грн.

Станом на 01 жовтня 2018 року на рахунок бюджету міста надійшли кошти субвенції у сумі 2227,3 тис.грн., касові видатки становлять 1532,3 тис.грн., з них поточний ремонт захисних споруд цивільного захисту (протирадіаційне укриття) дошкільного навчального закладу №5 «Теремок» – 167,0 тис.грн., капітальний ремонт будівлі (санвузли) Нетішинської загальноосвітньої школи І-ІІІ №2 – 655,8 тис.грн., капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту дошкільного навчального закладу № 4 «Вогник» - 709,5 тис.грн.

Залишок невикористаних коштів субвенції станом на 01 жовтня 2018 року становить 695,0 тис.грн.