Інформація про підсумки проведеної роботи з розгляду звернень громадян, що надійшли до виконавчого комітету Нетішинської міської ради у 2012 році
Додаток до листа
виконавчого комітету
міської ради від 18.01.2013
№ 09/01-11-226/2013
ІНФОРМАЦІЯ
про підсумки проведеної роботи з розгляду звернень громадян,
що надійшли до виконавчого комітету Нетішинської міської ради
у 2012 році
Відповідно до підпункту 1 пункту «б» статті 38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» виконавчий комітет міської ради працював над удосконаленням роботи зі зверненнями громадян. Вживались відповідні заходи щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення, подальшого поліпшення та всебічного розгляду питань, які порушуються перед міською радою та її виконавчим комітетом.
У 2012 році до виконавчого комітету міської ради надійшло 1 тис. 898 звернень (2011 рік - 2 тис. 168 звернень, зменшення на 270 звернень), з яких 1 тис. 618 письмових звернень. На особистих прийомах у міського голови, секретаря міської ради та заступників міського голови побувало 280 громадян, що на 240 менше, ніж у 2011 році.
За звітний період до виконавчого комітету міської ради із заявами, скаргами та пропозиціями, з урахуванням колективних звернень, звернулося 3 тис. 483 особи, які порушили 1 тис. 900 питань, (у 2011 році – 5 тис. 376 осіб, які порушили 2 тис. 170 питань).
У 2012 році надійшло 40 колективних звернень, що становить 2,1 відсотка від загальної кількості звернень, які підписали 1 тис. 625 громадян (у 2011 році – 50 колективних звернень, що становило 2,3 відсотка від загальної кількості колективних звернень, які підписали 3 тис. 718 осіб).
Через органи виконавчої влади у 2012 році до виконавчого комітету надійшло 105 звернень, що становить 5,5 відсотка від загальної кількості звернень (2011 рік - 64 звернення, що становило 2,9 відсотка від загальної кількості звернень), з яких 94 звернення надійшло з обласної державної адміністрації, 11 звернень - від інших органів, установ, організацій.
У 2012 році до виконавчого комітету міської ради від обласної державної адміністрації для повторного розгляду надійшло 2 звернення, у порівняні з 2011 роком кількість повторних звернень не змінилася.
Зі зверненнями для вирішення певних питань звернулись 267 інвалідів різних груп інвалідності, 23 громадянина, які мають статус дитини війни, 10 одиноких матерів, 12 учасників Великої Вітчизняної війни, 24 багатодітні сім’ї, 17 учасників ліквідації та постраждалих від аварії на ЧАЕС.
Найбільш актуальними за тематичними групами питань, що порушувалися громадянами у своїх зверненнях, є питання: земельних відносин (715 або 37,6 відсотка від загальної кількості звернень), житлової політики (290 звернень або 15,2 відсотка від загальної кількості звернень), соціального захисту (328 або 17,2 відсотка від загальної кількості звернень).
З метою належного розгляду звернень громадян щодо надання матеріальної допомоги на лікування, вирішення соціально-побутових питань та відповідно до пункту 3 Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 рішенням виконавчого комітету міської ради від 20 січня 2011 року № 5 «Про надання одноразової грошової допомоги мешканцям міста», з наступними змінами та доповненнями, утворено комісію з питань надання одноразової грошової допомоги мешканцям міста. У 2012 році комісією було розглянуто 262 звернення громадян щодо надання матеріальної допомоги. За пропозиціями комісії мешканцям міста із бюджету міста виділено коштів у сумі 70 тисяч 600 гривень для виплати одноразової грошової допомоги.
Окрім того, за рішеннями виконавчого комітету міської ради 5 інвалідам для придбання матеріалів на ремонт їх помешкань з бюджету міста виділено 11 тисяч гривень, інваліду загального захворювання на лікування - 3 тисячі гривень, опікуну дитини-сироти для придбання путівки на оздоровлення – 1,5 тисячі гривень та 3 тисячі гривень мешканцю міста для ліквідації наслідків пожежі у помешканні.
За зверненнями 23 громадян виплачена матеріальна допомога у сумі 11 тисяч 500 гривень (кожному по 500 гривень) на поховання померлих.
За результатами розгляду: 1 тис. 301 звернення (68,5 відсотка) вирішено позитивно, на 295 звернень (15,5 відсотка) надано роз’яснення, відмовлено у задоволенні звернень 28 заявникам (1,4 відсотка) та 274 звернення (14,4 відсотка) перебуває у стадії розгляду.
За результатами розгляду звернень громадян у звітному періоді прийнято 71 рішення міської ради, 40 розпоряджень міського голови та 156 рішень виконавчого комітету міської ради.
Робота з розгляду звернень громадян постійно знаходиться на контролі у виконавчому комітеті міської ради.
У зв’язку з цим на засіданнях виконавчого комітету міської ради 27 лютого 2012 року та 17 серпня 2012 року розглядалися питання про підсумки роботи виконавчого комітету міської ради щодо розгляду звернень громадян та організацію особистого прийому у 2011 році та у першому півріччі 2012 року. За наслідками розгляду цих питань були прийняті відповідні рішення виконавчого комітету міської ради за № 27 та № 266.
Відповідно до цих рішень керівники та спеціалісти відділів, управлінь виконавчого комітету міської ради зобов’язані забезпечувати всебічне, об’єктивне та своєчасне вирішення порушених у зверненнях громадян питань, забезпечувати неухильне дотримання графіків особистих прийомів громадян, не допускати порушення вимог статті 15, пункту 8 части 1 статті 19 Закону України «Про звернення громадян» у частині ненадання заявнику роз’яснення порядку оскарження відмови у задоволенні вимог, з посиланням на статті закону і викладенням мотивів відмови, тощо.
На виконання абзацу 1 пункту 5 Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», підпункту 1 пункту «б» частини 1 статті 38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» у 2012 році здійснено
7 перевірок дотримання законодавства про звернення громадян (управління праці та соціального захисту населення, служба у справах дітей , відділ у справах сім’ї, молоді та спорту виконавчого комітету міської ради, Нетішинський центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, управління архітектури, містобудування та житлово-комунального господарства виконавчого комітету міської ради, Фонд комунального майна міста Нетішина та КП НМР «ЖКО»).
Загальний відділ виконавчого комітету міської ради