Інформація про підсумки проведеної роботи з розгляду звернень громадян, що надійшли до виконавчого комітету міської ради у 2016 році
Відповідно до підпункту 1 пункту «б» статті 38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» виконавчий комітет міської ради працював над удосконаленням роботи зі зверненнями громадян. Вживались відповідні заходи щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення, подальшого поліпшення та всебічного розгляду питань, які порушуються перед міською радою та її виконавчим комітетом.У 2016 році до виконавчого комітету міської ради надійшло 2 тис. 405 звернень (2015 рік - 2 тис. 687 звернень, зменшення на 282 звернення).
Протягом 2016 року до виконавчого комітету міської ради надійшло 2 тис. 96 письмових звернень, що на 317 звернень менше, ніж у 2015 році. На особистих прийомах у міського голови, секретаря міської ради, заступників міського голови та керуючого справами виконавчого комітету міської ради побувало 309 громадяни, що на 35 звернень менше, ніж у 2015 році.
За звітний період до виконавчого комітету міської ради із заявами, скаргами та пропозиціями, з урахуванням колективних звернень, звернулося 3 тис. 919 осіб , які порушили 2 тис. 439 питання (у 2015 році – 4 тис. 869 особи, які порушили 2 тис. 704 питання).
У 2016 році надійшло 50 колективних звернень, що становить 2,8 відсотка від загальної кількості звернень, які підписали 1 тис. 564 громадян (у 2015 році – 31 колективне звернення, що становило 1,1 відсотка від загальної кількості колективних звернень, які підписали 2 тис. 213 осіб).
Через органи виконавчої влади у 2016 році до виконавчого комітету надійшло 167 звернень, що становить 6,9 відсотка від загальної кількості звернень (2015 рік - 173 звернення, що становило 6,4 відсотка від загальної кількості звернень), з яких 33 звернення надійшло з обласної державної адміністрації, 123 звернення з Хмельницького обласного контактного центру, 2 звернення від обласної ради, 5 від інших органів, установ, організацій та 4 через уповноважену особу.
У 2016 році до виконавчого комітету міської ради від органів виконавчої влади для повторного розгляду надійшло 22 звернення, у 2015 році 8 повторних звернень.
Зі зверненнями для вирішення певних питань звернулись 285 інвалідів різних груп інвалідності, 13 громадян , які мають статус дитини війни, 19 одиноких матерів, 34 багатодітні сім’ї, 10 учасників Великої Вітчизняної війни, 33 учасника ліквідації та постраждалих від аварії на ЧАЕС.
Найбільш актуальними за тематичними групами питань, що порушувалися громадянами у своїх зверненнях, є питання: земельних відносин (915 або 38,0 відсотка від загальної кількості звернень), житлової політики (187 звернень або 7,7 відсотка від загальної кількості звернень), соціального захисту (805 або 33,4 відсотка від загальної кількості звернень).
З метою належного розгляду звернень громадян щодо надання матеріальної допомоги на лікування, вирішення соціально-побутових питань та відповідно до пункту 3 Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008, рішенням виконавчого комітету міської ради від 20 січня 2011 року № 5 «Про надання одноразової грошової допомоги мешканцям міста», з наступними змінами та доповненнями, утворена комісія з питань надання одноразової грошової допомоги мешканцям міста.
У 2016 році комісією було розглянуто 620 звернень громадян щодо надання матеріальної допомоги. За пропозиціями комісії із бюджету міста виділені кошти малозабезпеченим та хворим мешканцям міста для проведення складних операцій, іншого дороговартісного лікування у сумі 581 тисяча 200 гривень, у тому числі 89 учасникам АТО виділені кошти на лікування та оздоровлення у сумі 94 тисячі гривень.
За зверненнями 25 громадян виплачена матеріальна допомога у сумі 25 тисяч на поховання померлих. На поховання трьох учасників антитерористичної операції рішенням міської ради виділено 30 тисяч гривень.
За результатами розгляду: 1518 звернень (63,1 відсотка) вирішено позитивно, на 799 звернень (33,2 відсотка) надано роз’яснення, відмовлено у задоволенні звернень 56 заявникам (2,3 відсотка), 9 заяв (0,3 відсотка) надіслано за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян» та 23 звернення (0,9 відсотка) перебуває у стадії розгляду.
За результатами розгляду звернень громадян у звітному періоді прийнято 659 рішень міської ради, 45 розпоряджень міського голови та 68 рішень виконавчого комітету міської ради.
За результатами розгляду усних звернень, яких у звітному періоді надійшло 309, заявникам надані мотивовані вичерпні роз’яснення на 213 звернень, 96 звернень вирішено позитивно.
Робота з розгляду звернень громадян постійно знаходиться на контролі у виконавчому комітеті міської ради.
У зв’язку з цим на засіданні виконавчого комітету міської ради 31 березня 2016 року розглядалось питання про підсумки роботи виконавчого комітету міської ради з розгляду звернень громадян у 2015 році та завдання щодо підвищення її удосконалення у 2016 році. За наслідками розгляду цього питання було прийнято відповідне рішення виконавчого комітету міської ради № 130/2016.
Відповідно до цього рішення керівники та спеціалісти відділів, управлінь виконавчого комітету міської ради зобов’язані забезпечити якісно новий рівень організації розгляду звернень громадян та участь заявників при розгляді
їх звернень з наданням можливості знайомитися з матеріалами щодо них для недопущення випадків безпідставної відмови, проявів неупередженості, халатності та формалізму у задоволенні законних вимог заявників, що сприятиме зменшенню повторних звернень до виконавчого комітету міської ради.
На виконання абзацу 1 пункту 5 Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», підпункту 1 пункту «б» частини 1 статті 38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» у 2016 році здійснено 13 перевірок дотримання законодавства про звернення громадян (КП НМР «Торговий центр», КП НМР «Благоустрій», КП НМР «Житлово-комунальне об’єднання», служба у справах дітей виконавчого комітету міської ради, Фонд комунального майна міста Нетішин, фінансове управління виконавчого комітету міської ради, управління економіки виконавчого комітету міської ради, управління культури виконавчого комітету міської ради, відділ у справах молоді та спорту виконавчого комітету міської ради, управління містобудування та архітектури виконавчого комітету міської ради, КП НМР «Бюро технічної інвентаризації», управління цивільного захисту населення виконавчого комітету міської ради, управління соціального захисту населення виконавчого комітету міської ради).
Для покращення обслуговування громадян у приміщенні виконавчого комітету міської ради виготовлений інформаційний стенд, на якому розміщені графіки особистих прийомів керівництвом громадян обласної державної адміністрації, графік роботи телефонної «гарячої» лінії «Запитай у влади» в обласній державній адміністрації, графіки особистого прийому громадян керівництвом обласної ради та виконавчого комітету міської ради.
На офіційному веб-сайті Нетішинської міської ради функціонує розділ «Прийом громадян». Зокрема у розділі відображені графіки прийому керівництвом обласної державної адміністрації, виконавчого комітету міської ради, матеріали щодо організаційної роботи зі зверненнями громадян, зразки заяв.
Окрім того зазначена інформація публікується на сторінках газети територіальної громади міста «Нетішинський вісник».
Постійно у газеті «Нетішинський вісник» друкується оголошення: «Зателефонуйте Нетішинському міському голові Олександру Олексійовичу Супрунюку у другу п’ятницю щомісяця (з 9.00 до 11.00) за номером 3-37-02 та поставте важливі запитання або надайте конкретні цікаві пропозиції». Для зручності громадян на першому поверсі виконавчого комітету міської ради збудована нова прозора приймальня для прийому громадян.
Відділ роботи зі зверненнями громадян
виконавчого комітету міської ради
ДАНІ
про звернення громадян, що надійшли до
місцевих державних адміністрацій та органів місцевого самоврядування
за 2016 рік у порівнянні з 2015 роком
Найменування органів виконавчої влади та місцевого самоврядування |
Кількість усіх звернень |
Кількість звернень, що надійшли поштою (п.1.1) * |
Кількість звернень на особистому прийомі (п.1.2) |
Результати розгляду звернень: |
|||||||||||||
вирішено позитивно п. 9.1 |
відмовлено у задоволенні п. 9.2 |
дано роз’яснення п. 9.3 |
інше п. 9.4 – 9.6 |
||||||||||||||
2015 |
2016 |
2015 |
2016 |
2015 |
2016 |
2015 |
2016 |
2015 |
2016 |
2015 |
2016 |
2015 |
2016 |
||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
||
1. |
Районні державні адміністрації (у т.ч. у м. Києві) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
2. |
Районні ради сільських районів
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
3. |
Міські ради міст обласного значення
|
2687 |
2405 |
2413 |
2096 |
274 |
309 |
1705 |
1518 |
69 |
56 |
858 |
799 |
55 |
9 |
||
4. |
Міські ради міст районного значення |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
5. |
Селищні ради |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
6. |
Сільські ради |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
7. |
РАЗОМ: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
* указані пункти Класифікатора звернень громадян, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 858 від 24 вересня 2008 року
Відділ роботи зі зверненнями громадян
виконавчого комітету міської ради
№ з/п |
Кількість звернень, з них: |
|||||||||||||||
повторних (п.2.2) |
колективних (п.5.2) |
від учасників та інвалідів війни, учасників бойових дій (п. 7.1, 7.3, 7.4, 7.5)
|
від інвалідів І,ІІ,ІІІ групи
(п.7.7, 7.8, 7.9) |
від ветеранів праці (п.7.6) |
від дітей війни (п.7.2) |
від членів багатодітних сімей, одиноких матерів, матерів-героїнь (п.7.11 ,7.12, 7.13) |
від учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи (п.7.14, 7.15)
|
|||||||||
2015 |
2016 |
2015 |
2016 |
2015 |
2016 |
2015 |
2016 |
2015 |
2016 |
2015 |
2016 |
2015 |
2016 |
2015 |
2016 |
|
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |
32 |
|
1. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. |
8 |
22 |
31 |
50 |
78 |
261 |
196 |
285 |
23 |
10 |
13 |
13 |
38 |
64 |
21 |
33 |
4. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
з/п |
Кількість питань, порушених у зверненнях громадян |
у тому числі питання: |
||||||||||||||||||||
аграрної політики і земельних відносин
|
транспорту і зв’язку |
фінансової, податкової, митної політики |
соціального захисту |
праці і заробітної плати |
охорони здоров’я |
комунального господарства |
житлової політики |
екології та природних ресурсів |
забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, запобігання дискримінації
|
|||||||||||||
2015 |
2016 |
2015 |
2016 |
2015 |
2016 |
2015 |
2016 |
2015 |
2016 |
2015 |
2016 |
2015 |
2016 |
2015 |
2016 |
2015 |
2016 |
2015 |
2016 |
2015 |
2016 |
|
33 |
34 |
35 |
36 |
37 |
38 |
39 |
40 |
41 |
42 |
43 |
44 |
45 |
46 |
47 |
48 |
49 |
50 |
51 |
52 |
53 |
54 |
|
1. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. |
2704 |
2439 |
1402 |
915 |
10 |
19 |
- |
- |
715 |
805 |
77 |
63 |
4 |
27 |
143 |
239 |
226 |
187 |
1 |
4 |
13 |
10 |
4. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
№ з/п |
у тому числі питання: |
Штатна чисельність структурного підрозділу роботи зі зверненнями громадян |
||||||||||||||||
сім'ї, дітей, молоді, гендерної рівності, фізичної культури і спорту |
освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності |
діяльності об’єднань громадян, релігії та міжконфесійних відносин |
діяльності центральних органів виконавчої влади |
діяльності місцевих органів виконавчої влади |
діяльності органів місцевого самоврядування |
державного будівництва, адміністративно-територіального устрою |
інші |
|||||||||||
|
2015 |
2016 |
2015 |
2016 |
2015 |
2016 |
2015 |
2016 |
2015 |
2016 |
2015 |
2016 |
2015 |
2016 |
2015 |
2016 |
2015 |
2016 |
55 |
56 |
57 |
58 |
59 |
60 |
61 |
62 |
63 |
64 |
65 |
66 |
67 |
68 |
69 |
70 |
71 |
72 |
|
1. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
2 |
3. |
7 |
19 |
1 |
22 |
- |
1 |
- |
- |
- |
- |
26 |
21 |
- |
- |
79 |
107 |
||
4. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
5. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
6. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
7. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Відділ роботи зі зверненнями громадян
виконавчого комітету міської ради