Розмір шрифту  Інтервал  Кольорова схема Вимкнути
  • Тобі, Нетішине:
    «Ти – дивовижний влітку й восени, у заметіль весняну чи зимову…»

Інформація про підсумки проведеної роботи з розгляду звернень громадян, що надійшли до виконавчого комітету міської ради у 2017 році

Відповідно до підпункту 1 пункту «б» статті 38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» виконавчий комітет міської ради працював над удосконаленням роботи зі зверненнями громадян. Вживались відповідні заходи щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення, подальшого поліпшення та всебічного розгляду питань, які порушуються перед міською радою та її виконавчим комітетом.

         У 2017 році до виконавчого комітету міської ради надійшло 1 тис.                 829 звернень (2016 рік - 2 тис. 405 звернень, зменшення на 576 звернення).

Протягом 2017 року до виконавчого комітету міської ради надійшло                1 тис. 829 письмових звернень, що на 267 звернень менше, ніж у 2016 році. На особистих прийомах у міського голови, секретаря міської ради, заступників міського голови та керуючого справами виконавчого комітету міської ради побувало 254 громадянина, що на 55 звернень менше, ніж у 2016 році.

 За звітний період до виконавчого комітету міської ради із заявами, скаргами та пропозиціями, з урахуванням колективних звернень, звернулося 1тис. 829 осіб , які порушили 1 тис.829 питань (у 2016 році – 3 тис. 919 особи, які порушили 2 тис. 439 питань).

У 2017 році надійшло 36 колективних звернень, що становить                        1,97 відсотка від загальної кількості звернень, які підписали 1 тис. 444 громадянина (у 2016 році – 50 колективне звернення, що становило 2,8 відсотка від загальної кількості колективних звернень, які підписали 1 тис. 564 особи).

Через органи виконавчої влади у 2017 році до виконавчого комітету надійшло 140 звернень, що становить 7,65 відсотка від загальної кількості звернень (2016 рік - 167 звернення, що становило 6,9 відсотка від загальної кількості звернень), з яких  2 звернення надійшло з обласної державної адміністрації, 33 звернення з Хмельницького обласного контактного центру, 1 тис.652 від інших органів, установ, організацій (ЦНАП, управління соціального захисту населення) та 2 через уповноважену особу.

У 2017 році до виконавчого комітету міської ради від органів виконавчої влади для повторного розгляду надійшло 26 звернень, у 2016 році                           22 повторних звернення.

         Зі зверненнями для вирішення певних питань звернулись 291 інвалід різних груп інвалідності, 12 громадян , які мають статус дитини війни,                         11 одиноких матерів, 19 багатодітних сімей, 5 учасників Великої Вітчизняної війни, 17 учасників  ліквідації та постраждалих від аварії на ЧАЕС.

 

         Найбільш актуальними за тематичними групами питань, що порушувалися  громадянами у своїх зверненнях, є питання: земельних відносин (715 або 39,0 відсотка від загальної кількості звернень), житлової політики             (41 звернень або 2,24 відсотка від загальної кількості звернень), соціального захисту (854 або 46,8 відсотка від загальної кількості звернень).

      З метою належного розгляду звернень громадян щодо надання матеріальної допомоги на лікування, вирішення соціально-побутових питань та відповідно до пункту 3 Указу  Президента України  від  07 лютого 2008 року № 109/2008, рішенням виконавчого комітету міської ради від 20 січня 2011 року № 5 «Про надання одноразової грошової допомоги мешканцям міста», з наступними змінами та доповненнями, утворена комісія з питань надання одноразової грошової допомоги мешканцям міста.

У 2017 році комісією було розглянуто 756 звернень громадян щодо надання матеріальної допомоги. За пропозиціями комісії із бюджету міста виділені кошти  малозабезпеченим та хворим мешканцям міста для проведення складних операцій, іншого дорого вартісного лікування у сумі 1 мільйон  79 тисяч  600 гривень.

За зверненнями 14 громадян виплачена матеріальна допомога у сумі                28 тисяч гривень на поховання померлих.

За результатами розгляду: 1304 звернення (71,3 відсотка) вирішено позитивно, на 311 звернень (17,0 відсотків) надано роз’яснення, відмовлено у задоволенні звернень 94 заявникам (5,1 відсотка), одне звернення , що пересилається за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян» та 2 заяви (0,1 відсотка) не підлягають розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України «Про звернення громадян» та 117 звернень (6,3 відсотка) перебуває у стадії розгляду.

          За результатами розгляду звернень громадян у звітному періоді прийнято 413 рішень міської ради, 604 розпоряджень міського голови та 232 рішення виконавчого  комітету міської ради.

Робота з розгляду звернень громадян постійно знаходиться на контролі у виконавчому комітеті міської ради.

         На виконання абзацу 1 пункту 5 Указу Президента України  від 07 лютого                2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», підпункту 1 пункту «б» частини 1 статті 38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» у                     2017 році здійснено 6 перевірок дотримання законодавства про звернення громадян (служба у справах дітей виконавчого комітету міської ради, Фонд комунального майна міста Нетішин, управління економіки виконавчого комітету міської ради, відділ у справах молоді та спорту виконавчого комітету міської ради, управління містобудування та архітектури виконавчого комітету

міської ради, управління соціального захисту населення виконавчого комітету міської ради).

Для покращення обслуговування  громадян у приміщенні виконавчого комітету міської ради виготовлений інформаційний стенд, на якому розміщені графіки особистих прийомів керівництвом громадян обласної державної адміністрації, графік роботи телефонної «гарячої» лінії «Запитай у влади» в обласній державній адміністрації, графіки особистого прийому громадян керівництвом обласної ради та виконавчого комітету міської ради.

На офіційному веб-сайті Нетішинської міської ради функціонує розділ «Прийом громадян». Зокрема у розділі відображені графіки прийому керівництвом обласної державної адміністрації, виконавчого комітету міської ради, матеріали щодо організаційної роботи зі зверненнями громадян, зразки заяв.

Окрім того зазначена інформація публікується на сторінках газети територіальної громади міста «Нетішинський вісник».

Постійно у газеті «Нетішинський вісник» друкується оголошення: «Зателефонуйте Нетішинському міському голові Олександру Олексійовичу Супрунюку у другу п’ятницю щомісяця (з 9.00 до 11.00) за номером 3-37-02 та поставте важливі запитання або надайте конкретні цікаві пропозиції». Для зручності громадян на першому поверсі виконавчого комітету міської ради збудована нова прозора приймальня для прийому громадян.

 

 

Загальний відділ апарату

виконавчого комітету міської ради