Розмір шрифту  Інтервал  Кольорова схема Вимкнути
  • Тобі, Нетішине:
    «Ти – дивовижний влітку й восени, у заметіль весняну чи зимову…»
  1. 1
  2. 2
  3. 3

ІНФОРМАЦІЯ про підсумки проведеної роботи з розгляду звернень громадян, що надійшли до виконавчого комітету Нетішинської міської ради у 2024 році

Відповідно до Закону України «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» у виконавчому комітеті Нетішинської міської ради постійно працюють над удосконаленням роботи зі зверненнями громадян.

Для забезпечення виконання вимог Закону України «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» здійснювалися відповідні заходи щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення, подальшого поліпшення та всебічного розгляду питань, які порушуються перед міською радою та її виконавчим комітетом.

У 2024 році до виконавчого комітету міської ради надійшло 2525 звернень громадян (на 1032 звернення більше ніж у 2023 році – 1493 звернень).

Протягом 2024 року до виконавчого комітету Нетішинської міської ради надійшло 2487 письмових звернень, що на 1016 звернень більше, ніж у 2023 році (1471 письмове звернення). На особистих прийомах у міського голови та заступників міського голови побувало 38 громадян, що на 16 громадян більше, ніж у минулому році.

За звітний період до виконавчого комітету Нетішинської міської ради із заявами, скаргами та пропозиціями, з урахуванням колективних звернень, звернулося - 4230 громадян, які порушили 2525 питань (у 2023 році – 1870 громадян, які порушили 1493 питання).

У 2024 році надійшло 16 колективних звернень, що становить 0,6 відсотка від загальної кількості звернень, які підписали 1721 громадянин (у 2023 році – 23 колективних звернення, що становило 2,1 відсотка від загальної кількості колективних звернень, які підписали 400 громадян).

Через органи виконавчої влади у 2024 році до виконавчого комітету міської ради надійшло 1793 звернення, що становить 71 відсоток від загальної кількості звернень, з яких 54 звернення від Хмельницької обласної державної адміністрації, 1739 - від інших органів, установ, організацій (ЦНАП, управління соціального захисту населення). Через уповноважену особу у 2024 році надійшло одне звернення.

У 2024 році до виконавчого комітету міської ради для повторного розгляду надійшло 8 звернень, у 2023 році – 9 звернень.

Зі зверненнями для вирішення різних питань звернулося 253 особи з інвалідністю,  один  учасник війни, 4 особи з інвалідністю внаслідок війни,

 

206 учасників бойових дій, 21 ветеран праці, 6 багатодітних сімей, 11 одиноких матерів, 13 учасників ліквідації та осіб, що постраждали від аварії на Чорнобильській АЕС.

Найбільш актуальними за тематичними групами питань, що порушувалися громадянами у своїх зверненнях, є питання: соціального захисту, у тому числі надання матеріальної допомоги на лікування, для вирішення соціально-побутових питань (1820 звернень, або 72 % від загальної кількості звернень), економічної, цінової, інвестиційної, зовнішньоекономічної, регіональної політики та будівництва, підприємництва (294 звернення, або 11,6 % від загальної кількості звернень), земельних відносин (194 звернення, або 7,7 % від загальної кількості звернень), сімейної та гендерної політики, захист прав дітей (43 звернення, або 1,7 % від загальної кількості звернень), комунального господарства (30 звернень або 1,2 % від загальної кількості звернень), житлової політики (25 звернень, або один відсоток від загальної кількості звернень).

З метою належного розгляду звернень громадян щодо надання грошової допомоги на лікування, вирішення соціально-побутових питань та, відповідно до пункту 3 Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008, рішення виконавчого комітету Нетішинської міської ради від 26 січня 2023 року № 49/2023 зі змінами, затверджено порядок надання одноразової грошової допомоги та склад комісії з питань надання одноразової грошової допомоги мешканцям Нетішинської міської територіальної громади.

У 2024 році комісією розглянуто 1760 звернень громадян щодо надання грошової допомоги. За пропозиціями комісії з бюджету міста виділялися кошти  мешканцям територіальної громади, які опинилися у скрутних життєвих обставинах, для проведення складних операцій, іншого дороговартісного лікування, для вирішення соціально-побутових питань.

Від 18 жовтня 2023 року повноваження з надання допомоги на поховання громадян здійснюються Нетішинською міською військовою адміністрацію.

Відповідно до підпункту 1 пункту «б» частини 1 статті 38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», у зв’язку з введенням Нетішинської міської військової адміністрації, здійснення перевірок з питань додержання законодавства про звернення громадян у структурних підрозділах та у комунальних підприємствах не проводилось.

За результатами розгляду: 2207 звернень (87,4 %) вирішено позитивно, на 157 звернень (6,2 %) надано роз’яснення, відмовлено у задоволенні звернень 28 заявникам (один відсоток), одна заява (0,03 %) не підлягає розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України «Про звернення громадян» та 133 звернення (5,3 %) перебувають у стадії розгляду.

За результатами розгляду звернень громадян у звітному періоді прийнято 66 рішень міської ради, 50 рішень виконавчого комітету міської ради та видано 30 розпоряджень міського голови.

 

До виконавчого комітету міської ради у 2024 році електронних петицій не надходило.

Робота з розгляду звернень громадян постійно знаходиться на контролі у виконавчому комітеті міської ради.

Для покращення обслуговування громадян у приміщенні виконавчого комітету Нетішинської міської ради виготовлений інформаційний стенд, на якому розміщуються графіки особистих прийомів громадян керівництвом обласної військової адміністрації, обласної ради, графік роботи телефонної «гарячої» лінії «Запитай у влади» в обласній військовій адміністрації, графіки особистого прийому громадян керівництвом виконавчого комітету Нетішинської міської ради.

Також, з метою покращення обслуговування громадян, на першому поверсі приміщення адміністративної будівлі виконавчого комітету Нетішинської міської ради розміщено номери телефонів, за якими громадяни можуть звернутися до міського голови, його заступників, секретаря міської ради, керуючого справами виконавчого комітету Нетішинської міської ради із запитаннями та пропозиціями.

На офіційному вебсайті Нетішинської міської ради функціонує розділ «Звернення громадян та петиції». Зокрема, у розділі розміщується інформація про графіки прийому керівництвом обласної військової адміністрації, обласної ради, виконавчого комітету Нетішинської міської ради, матеріали щодо організаційної роботи зі зверненнями громадян, зразки заяв. У розділі також можна подати електронне звернення.

Звернутися до міського голови громадяни також можуть на офіційному сайті Нетішинської міської ради у рубриці «Запитання – відповіді» та на сторінці виконавчого комітету Нетішинської міської ради у соціальній мережі Фейсбук.