Інформація про стан розгляду звернень громадян, що надійшли до виконавчого комітету Нетішинської міської ради у першому півріччі 2017 року
Відповідно до підпункту 1 пункту "б" статті 38 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", Закону України "Про звернення громадян" та Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування" та розпорядження голови обласної державної адміністрації від 01 березня 2017 року №154/2017-р "Про підсумки роботи місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування області з розгляду звернень громадян у 2016 році та завдання щодо підвищення її ефективності у 2017 році" виконавчим комітетом міської ради у першому півріччі 2017 року здійснювалися організаційні заходи щодо поліпшення стану розгляду звернень громадян, вирішення порушених у них питань.У першому півріччі 2017 року до виконавчого комітету міської ради надійшло 994 письмових звернення, що на 146 звернень менше у порівнянні з аналогічним періодом 2016 року.
На особистих прийомах у міського голови, секретаря міської ради, заступників міського голови та керуючого справами виконавчого комітету Нетішинської міської ради побували 56 громадян.
Із загальної кількості письмових звернень, які надійшли до виконавчого комітету міської ради, за ознакою надходження: первинних - 984 звернення, дублетних – 3 та неодноразових – 7.
За видами звернення, які надійшли до розгляду, розподіляються таким чином: заяв – 990, пропозицій – одна та скарг – 3.
У першому півріччі 2017 року надійшло 971 індивідуальне звернення, 22 колективних та одне анонімне. У порівнянні з відповідним періодом минулого року кількість колективних звернень зменшилася на 2.
За звітний період до виконавчого комітету міської ради із заявами, скаргами та пропозиціями, з урахуванням колективних звернень, звернулися 21 тисячі 34 громадянина, які порушили 994 питання.
Через органи виконавчої влади у звітному періоді до виконавчого комітету міської ради надійшло 23 звернення, що становить 2,3 відсотка від загальної кількості звернень. Зокрема: від Уповноваженого Президента України з прав дитини надійшло 2 звернення, з обласної державної адміністрації – одне звернення та з Хмельницького обласного контактного центру - 20 звернень. У порівнянні з відповідним періодом 2016 року зменшилася кількість звернень, які надійшли до розгляду через органи виконавчої влади (перше півріччя 2016 року – 81 звернення).
Зі зверненнями для вирішення певних питань звернулися 191 особа з інвалідністю різних груп та категорій, 17 багатодітних сімей, 14 осіб, які постраждали унаслідок аварії на ЧАЕС, 129 учасників бойових дій, більшість яких є учасниками антитерористичної операції.
Найбільш актуальними питаннями, що порушують громадяни у своїх зверненнях, є питання: соціального захисту, а саме: надання матеріальної допомоги для вирішення соціально-побутових питань, на лікування (463 звернення або 46,6 відсотка від загальної кількості звернень), земельних відносин (398 або 40,1 відсотка від загальної кількості звернень), питань комунального господарства (19 або 1,9 відсотка від загальної кількості звернень).
За зверненнями 12 громадян виплачена матеріальна допомога у сумі 14 тисяч гривень на поховання деяких категорій громадян особам, які зобов'язалися поховати померлих жителів міста Нетішина. Окрім того, рішенням виконавчого комітету міської ради від 31 травня 2017 року № 119/2017 "Про встановлення розміру допомоги на поховання деяких категорій осіб виконавцю волевиявлення померлого або особі, яка зобов’язалася поховати померлого жителя міста Нетішин" розмір допомоги збільшений від однієї тисячі гривень до двох тисяч гривень.
Відповідно до розпоряджень міського голови 334 громадянам, серед яких особи з інвалідністю різних груп та категорій, пенсіонери, безробітні, багатодітні сім’ї, працівники бюджетних установ, учасники бойових дій, надана матеріальна допомога на лікування, вирішення соціально-побутових питань на загальну суму 208 тисяч 300 гривень.
Відповідно до рішень виконавчого комітету міської ради 97 громадянам різної категорії населення міста надана матеріальна допомога на дороговартісне лікування на загальну суму 380 тисяч гривень.
У порівнянні з відповідним періодом минулого року сума виплаченої одноразової допомоги мешканцям міста із бюджету міста збільшена у двічі (у першому півріччі 2016 року розмір виплаченої допомоги становила 213 тисяч 300 гривень).
Окрім того, для адресної підтримки осіб з інвалідністю та дітей з інвалідністю, які потребують забезпечення засобами особистої гігієни, у першому півріччі цього року відповідно до рішень виконкому 53 особам з інвалідністю та дітям-інвалідам надана матеріальна допомога у сумі 3 тисячі 500 гривень кожному для придбання підгузків. Загальна сума допомоги з бюджету міста становить 185 тисяч 500 гривень.
Разом з тим, відповідно до рішення Нетішинської міської ради багатодітній сім’ї Шпака Ю.О. на ремонт соціального житла надана матеріальна допомога у сумі 50 тисяч гривень.
За наслідками розгляду письмових звернень у першому півріччі 2017 року 692 звернення вирішені позитивно, на 182 звернення надані роз’яснення, відмовлено у задоволенні заяв 52 заявникам, одна заява надіслана за належністю відповідно до статті 7 Закону України "Про звернення громадян" та 67 заяви перебувають у стадії розгляду.
За результатами розгляду усних звернень заявникам надані мотивовані вичерпні роз’яснення.
У цьому році запроваджена нова форма виїзного прийому громадян садибної забудови міста, зокрема: міською міжвідомчою координаційно-методичною радою з правової освіти населення. Участь у такому прийомі беруть заступник міського голови, голова координаційної ради Бобіна О.П., представники управління соціального захисту населення виконавчого комітету міської ради, служби у справах дітей виконавчого комітету Нетішинської міської ради, юридичного відділу апарату виконавчого комітету Нетішинської міської ради, Нетішинського міського центру зайнятості, Славутського об’єднання управління ПФ України Хмельницької області, Нетішинського відділення поліції Славутського відділу поліції ГУ НП у Хмельницькій області та відділу "Нетішнське бюро правової допомоги".
Так, у першому півріччі цього року відбулося два таких виїзних прийоми, а саме: 22 березня та 21 червня 2017 року. Серед питань, з якими зверталися мешканці садибної забудови міста, це питання приватизації земельних ділянок, надання та перерахунку субсидій, визначення місця проживання малолітньої дитини та чимало інших питань. На усі запитання заявники отримали від представників структурних підрозділів виконкому, інших установ та організацій вичерпні відповіді та консультації.
Також на сайті Нетішинської міської ради запроваджена рубрика "Запитання-відповіді". Громадяни міста інші зацікавлені особи можуть залишити свої запитання до міського голови, які стосуються різних аспектів роботи міської ради та її виконавчого комітету, різних сфер діяльності міста. Відповіді на звернення міський голова надає у щотижневому відео-звіті "Про підсумки роботи за тиждень від міського голови міста Нетішина Олександра
Супрунюка", який можна переглянути на сайті Нетішинської міської ради або у фейсбуці "Виконавчий комітет Нетішинської міської ради".
У приміщенні будівлі виконавчого комітету Нетішинської міської ради обладнаний інформаційний стенд, на якому розміщені графіки особистих прийомів керівництвом обласної державної адміністрації, графіки роботи телефонної "гарячої" лінії "Запитай у влади" в обласній державній адміністрації, графіки особистого прийому громадян керівництвом обласної ради та виконавчого комітету Нетішинської міської ради. Окрім того, ці графіки розміщуються у газеті територіальної громади міста "Нетішинський вісник" та на сайті Нетішинської міської ради.
На виконання пункту "б" статті 38 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", абзаці 1 пункту 5 Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення
реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування" та підпункту 1 пункту "б" частини 1 статті 38 Закону України "Про місцеве самоврядування в України" у звітному періоді здійснені 3 перевірки дотримання законодавства про звернення громадян, зокрема: управлінням економіки виконавчого комітету міської ради, управлінням архітектури та містобудування виконавчого комітету міської ради, відділом молоді та спорту виконавчого комітету міської ради.
Протягом звітного періоду виконавчим комітетом Нетішинської міської ради забезпечено:
проведення керівництвом виконавчого комітету міської ради особистих та виїзних прийомів громадян міста;
моніторинг роботи зі зверненням громадян та виконання доручень керівництва виконавчого комітету міської ради стосовно розгляду звернень відділами, управліннями та іншими структурними підрозділами виконавчого комітету міської ради;
проведення засідань постійно діючої комісії з питань надання одноразової матеріальної допомоги мешканцям міста;
функціонування на сайті Нетішинської міської ради рубрики "Запитання-відповіді".
Робота з розгляду порушених у зверненнях питань, підвищення відповідальності щодо невідкладного реагування на обґрунтовані пропозиції, заяви та скарги і надалі знаходитимуться на постійному контролі у виконавчому комітеті міської ради.
Загальний відділ апарату виконавчого комітету міської ради