Інформація про стан розгляду звернень громадян у виконавчому комітеті міської ради у першому півріччі 2013 року
Відповідно до підпункту 1 пункту «б» статті 38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та розпорядження голови обласної державної адміністрації від 27.02.2013 року №43/2013-р «Про організацію роботи органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування області з розгляду звернень громадян у 2012 році та завдання щодо її удосконалення у 2013 році» виконавчим комітетом міської ради у першому півріччі 2013 року здійснювалися організаційні заходи щодо поліпшення стану розгляду звернень громадян, вирішення порушених у них питань.У першому півріччі 2013 року до виконавчого комітету міської ради надійшли 788 звернень, що на 181 звернення менше у порівнянні з аналогічним періодом 012 року.
Поштою надійшло 680 звернень, на особистих прийомах у секретаря міської ради та в.о. заступників міського голови побували 108 громадян.
Із загальної кількості письмових звернень, які надійшли до виконавчого комітету міської ради, 668 звернень первинних, 7 – дублетних та 5 - неодноразових.
За звітний період до виконавчого комітету міської ради із заявами, скаргами та пропозиціями, з урахуванням колективних звернень, звернулася 1 тисяча 507 громадян, які порушили 788 питань.
У першому півріччі 2013 року надійшло 27 колективних звернень, що становить 3,4 відсотка від загальної кількості звернень, за підписами 854 громадян. Кількість колективних звернень, з якими звернулися громадяни, у порівняння з відповідним періодом минулого року, збільшилася на 5 звернень.
Із обласної державної адміністрації, у звітному періоді, до виконавчого комітету міської ради надійшло 11 звернень, що становить 1,4 відсотка від загальної кількості звернень, із Хмельницького обласного контактного центру - 15 звернень, що становить 1,9 відсотка від загальної кількості звернень, 5 звернень – від інших органів, установ та організацій, що становить 0,6 відсотка від загальної кількості звернень. Усього через органи влади та інших установ у звітному періоді надійшло 31 звернення. У порівнянні з відповідним періодом 2012 року зменшилася кількість
звернень, які надійшли до розгляду через органи виконавчої влади, інших установ та закладів (перше півріччя 2012 року – 50 звернень).
Зі зверненнями для вирішення певних питань звернулися 93 інваліда різних груп інвалідності, у тому числі дітей-інвалідів, 15 громадян, які мають статус дитини
війни, 12 одиноких матерів, 13 учасників Великої Вітчизняної війни, 10 багатодітних сімей, 10 осіб, які потерпіли від аварії на ЧАЕС.
Найбільш актуальними питаннями, що порушують громадяни у своїх зверненнях, є питання: земельних відносин (228 або 28,9 відсотка від загальної кількості звернень), житлової політики (105 звернення або 13,3 відсотка від загальної кількості звернень), соціального захисту (207 або 26,3 відсотка від загальної кількості звернень), з питань комунального господарства (57 або 7,32 відсотка від загальної кількості звернень).
У першому півріччі 2013 року 177 мешканцям міста для вирішення соціально-побутових питань, дороговартісного лікування з бюджету міста, згідно з розпорядженнями та рішеннями виконавчого комітету міської ради, виділено 85 тисяч 400 гривень.
За наслідками розгляду письмових звернень у першому півріччі 2013 року 462 звернення вирішені позитивно, на 124 звернення надані роз’яснення, відмовлено у задоволенні заяв 55 заявникам, одна заява надіслана за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян», 4 заяви залишені без розгляду відповідно до статті 8 Закону України» Про звернення громадян», 2 заяви залишені без розгляду на підставі заяв заявників.
За результатами розгляду усних звернень заявникам надані мотивовані вичерпні роз’яснення.
На виконання абзацу 1 пункту 5 Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», підпункту 1 пункту «б» частини 1 статті 38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» у звітному періоді здійснені перевірки виконання вимог Закону України «Про звернення громадян» в управлінні соціального захисту населення виконавчого комітету міської ради, у Фонді комунального майна м.Нетішина, у службі у справах дітей виконкому та у КП НМР «ЖКО».
Для покращення обслуговування громадян у приміщенні виконавчого комітету міської ради виготовлений інформаційний стенд, на якому розміщені графіки особистих прийомів, виїзних прийомів керівництвом обласної державної адміністрації, графік роботи телефонної «гарячої» лінії «Запитай у влади» в обласній державній адміністрації, графіки особистого прийому керівництвом обласної ради та виконавчого комітету міської ради.
На офіційному веб-сайті Нетішинської міської ради функціонує розділ «Прийом громадян». Зокрема, у розділі відображені графіки прийому керівництвом обласної державної адміністрації, виконавчого комітету міської ради, матеріали щодо організаційної роботи зі зверненнями громадян.
Робота з розгляду звернень громадян щодо невідкладного реагування на їх обґрунтовані пропозиції, заяви, скарги і надалі знаходитиметься на постійному контролі у виконавчому комітеті міської ради.
Загальний відділ виконкому