Про збірні пункти евакуації та адміністрації залізничних ешелонів
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
17.06.2016 Нетішин № 112/2016-р
Про збірні пункти евакуації та адміністрації залізничних ешелонів
Відповідно до пункту 20 частини 4 статті 42 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", постанови Кабінету Міністрів України від 30 жовтня 2013 року № 841 "Про затвердження Порядку проведення евакуації у разі загрози виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру", з метою планування, підготовки, проведення та спеціалізованого забезпечення евакуації населення міста у разі загрози виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру:
1.Утворити:
1.1. 13 (тринадцять) збірних пунктів евакуації (далі - ЗПЕ) у складі згідно з додатком 1;
1.2. 5 (п'ять) адміністрацій залізничних потягів (ешелонів) у складі згідно з додатком 2.
2. Затвердити Положення про збірні пункти евакуації згідно з додатком 3.
3. Керівникам підприємств, установ та організацій міста:
3.1. затвердити персональний склад ЗПЕ;
3.2. розробити та затвердити встановленим порядком: розпорядження про створення ЗПЕ, штатно-посадовий список особового складу ЗПЕ, план-схему розміщення приміщень ЗПЕ, функціональні обов’язки посадових осіб ЗПЕ, схему зв’язку та оповіщення, списки населення, яке приписане до кожного ЗПЕ та календарний план основних робіт у разі проведення евакуації;
3.3. утворити адміністрації залізничних потягів (ешелонів);
3.4. надати для погодження управлінню з питань цивільного захисту населення виконавчого комітету Нетішинської міської ради розроблені документи з питань евакуації населення міста.
4. Управлінню з питань цивільного захисту населення виконавчого комітету Нетішинської міської ради надати практичну і методичну допомогу керівникам підприємств, установ та організацій при розробці необхідної документації.
5. Визнати таким, що втратило чинність, розпорядження міського голови від 11 березня 2015 року № 29/2015-р "Про евакуаційні органи міста".
6. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступника міського голови з питань виконавчих органів Нетішинської міської ради, голову комісії з питань евакуації міста Нетішин Бобіну О.П.
Міський голова О.О.Супрунюк
Додаток 1
до розпорядження міського голови
17.06.2016 № 112/2016-р
СКЛАД
збірно-евакуаційних пунктів міста Нетішин
№ ЗЕП |
Підприємство, установа, яка формує склад ЗЕП |
Склад адміністрації ЗЕП , у тому числі |
||||||||||
Об’єкт та адреса розташування |
начальник ЗЕП |
заступник начальника ЗЕП |
група реєстрації та обліку |
група комплектування колон та їх відправлення |
кімната матері та дитини |
комендант ЗЕП |
група охорони громадського порядку (Нетішинське відділення поліції Славутського відділу поліції ГУНП) |
медпункт (КМЗ НМР "СМСЧ м.Нетішин") |
||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
|||
ЗЕП № 1 КП НМР "ЖКО", пр.Незалежності, 9 |
КП НМР "ЖКО" |
1 |
1 |
4-6 |
4-6 |
2-3 |
1 |
2-3 |
3 |
|||
ЗЕП № 2 ДНЗ № 7, вул.Шевченка, 12 |
ДНЗ № 7 |
1 |
1 |
4-6 |
4-6 |
2-3 |
1 |
2-3 |
3 |
|||
ЗЕП № 3 КП НМР "ЖКО", пр.Незалежності,31 |
КП НМР "ЖКО" |
1 |
1 |
4-6 |
4-6 |
2-3 |
1 |
2-3 |
3 |
|||
ЗЕП № 4 ДНЗ № 5 пр.Незалежності,17 |
ДНЗ № 5 |
1 |
1 |
4-6 |
4-6 |
2-3 |
1 |
2-3 |
3 |
|||
ЗЕП № 5 ДНЗ № 6 вул.Шевченка, 14 |
ДНЗ № 6 |
1 |
1 |
4-6 |
4-6 |
2-3 |
1 |
2-3 |
3 |
|||
ЗЕП № 6 ДНЗ № 4 вул.Будівельників, 3 |
ДНЗ № 4 |
1 |
1 |
4-6 |
4-6 |
2-3 |
1 |
2-3 |
3 |
|||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
|
||
ЗЕП № 7 КП НМР "ЖКО" вул.Набережна, 13 |
КП НМР "ЖКО" |
1 |
1 |
4-6 |
4-6 |
2-3 |
1 |
2-3 |
3 |
|
||
ЗЕП № 8 ЗОШ № 4 вул.Енергетиків, 3 |
ЗОШ № 4 |
1 |
1 |
4-6 |
4-6 |
2-3 |
1 |
2-3 |
3 |
|
||
ЗЕП № 9 КП НМР "ЖКО" вул.Варшавська, 15 |
КП НМР "ЖКО" |
1 |
1 |
4-6 |
4-6 |
2-3 |
1 |
2-3 |
3 |
|
||
ЗЕП № 10 НВК "ЗОШ І-ІІ ступенів та ліцей" пров.Миру, 5 |
НВК |
1 |
1 |
4-6 |
4-6 |
2-3 |
1 |
2-3 |
3 |
|
||
ЗЕП № 11 ДНЗ № 8 пров.Миру, 12 |
ДНЗ № 8 |
1 |
1 |
4-6 |
4-6 |
2-3 |
1 |
2-3 |
3 |
|
||
ЗЕП № 12 ДНЗ № 9 вул.Лісова, 1 |
ДНЗ № 9 |
1 |
1 |
4-6 |
4-6 |
2-3 |
1 |
2-3 |
3 |
|
||
ЗЕП № 13 СФГ "Нове життя" вул.Старо-нетішинська, 24 |
СФГ "Нове життя" |
1 |
1 |
5 |
4 |
- |
1 |
- |
- |
|
||
Керуючий справами виконавчого комітету міської ради В.Я.Пашинська
Додаток 2
до розпорядження
міського голови
17.06.2016 № 112/2016-р
ПЕРЕЛІК ТА СКЛАД
адміністрацій залізничних потягів (ешелонів) для евакуації населення міста
№ ешелону |
Підприємство (установа), яка формує адміністрацією ешелону |
Склад адміністрації залізничного потягу (ешелону) у тому числі |
|||||
Начальник ешелону |
Заступник начальника ешелону |
Старший вагону |
Лікар КМЗ НМР "СМСЧ" |
Медична сестра (фельдшер) КМЗ НМР "СМСЧ" |
Всього осіб |
||
Ешелон № 1 |
Управління соціального захисту населення виконавчого комітету міської ради |
1 |
1 |
10 |
2 |
2 |
16 |
Ешелон № 2 |
Відділ освіти виконавчого комітету міської ради |
1 |
1 |
10 |
2 |
2 |
16 |
Ешелон № 3 |
КП НМР "Благоустрій" |
1 |
1 |
10 |
2 |
2 |
16 |
Ешелон № 4 |
Управління культури виконавчого комітету міської ради |
1 |
1 |
10 |
2 |
2 |
16 |
Ешелон № 5 |
КП НМР "ЖКО" |
1 |
1 |
10 |
2 |
2 |
16 |
Керуючий справами виконавчого комітету міської ради В.Я.Пашинська
Додаток 3
до розпорядження
міського голови
17.06.2016 № 112/2016-р
ПОЛОЖЕННЯ
про збірні пункти евакуації
Збірні пункти евакуації (далі - ЗПЕ) призначені для збору та реєстрації населення (працівників), яке підлягає евакуації, розподілу за поїздами (автоколонами), пішими колонами, а також забезпечення своєчасного відправлення його на станції (пункти посадки) та вихідні пункти руху пішим порядком.
Збірні пункти евакуації створюються за розпорядженням міського голови, а на об’єктах господарювання – за наказами керівників об’єктів.
Склад збірних пунктів евакуації залежить від чисельності населення, яке евакуюється через даний ЗПЕ, і повинен забезпечити завчасну реєстрацію прибулих колон із об’єктів і організовувати їх відправку на пункти посадки на транспорт або на вихідні пункти маршрутів пішої евакуації.
ЗПЕ утворюється у складі:
начальника збірного пункту евакуації;
заступника начальника збірного пункту евакуації;
групи реєстрації і обліку (4-6 осіб);
групи комплектування колон, ешелонів та їх відправлення (4-6 осіб);
групи охорони громадського порядку (2-3 особи);
медичного пункту (3 особи);
кімнати матері та дитини (2-3 особи);
коменданта.
Начальник ЗПЕ призначається із числа керівного складу підприємств, установ, на базі яких вони створюються. ЗПЕ безпосередньо підпорядковується голові комісії з питань евакуації міста Нетішин, а з внутрішніх питань - керівнику об'єкта, на базі якого його створено.
Кількість ЗПЕ, їх місця розгортання визначаються з урахуванням загальної чисельності евакуйованого населення міста, кількості маршрутів вивезення та виведення людей, пунктів посадки.
Кожному ЗПЕ присвоюється порядковий номер, за ним закріплюються території (об’єкти), населення (працівники) яких будуть евакуйовувати через цей ЗПЕ.
Збірні пункти евакуації розгортаються в будівлях громадського призначення (школи, дитячі навчальні заклади) за розпорядженням міського голови, наказами керівників об'єктів на період проведення евакуації населення (працівників). Крім того, ЗПЕ можна розміщувати на підприємствах, які мають зручні під'їзні шляхи, а також на підприємствах, з яких евакуація проводиться автомобільним транспортом.
На ЗПЕ потрібно мати такі приміщення:
кімнату начальника ЗПЕ та його заступника;
кімнату групи реєстрації та обліку;
кімнату групи комплектування ешелонів, колон і відправки;
кімнату групи охорони громадського порядку;
кімнату матері і дитини;
медичний пункт;
приміщення для очікування.
ЗПЕ забезпечує прямий зв’язок з комісією з питань евакуації міста і з об’єктами, які приписані до ЗПЕ.
Приміщення обладнуються таким чином, щоб забезпечити роботу складу ЗПЕ і короткочасне розміщення прибулих людей в несприятливих погодних умовах – приміщення очікування.
На дверях кімнат вивішуються таблички з позначками призначення приміщень.
Встановлюються позначки, які вказують направлення до місць знаходження захисних споруд для укриття людей по сигналах, інформації про загрозу небезпеки.
Завдання адміністрації:
а) ЗПЕ у повсякденній діяльності:
- розроблення документів щодо підготовки та проведення евакуаційних заходів;
- розроблення календарного плану роботи ЗПЕ на період підготовки та проведення евакуаційних заходів;
- ведення обліку та уточнення населення (працівників) об'єктів, які приписані до ЗПЕ і підлягають евакуації;
- збір та уточнення відомостей про виділення транспортних засобів, час їх подачі на пункти посадки;
- уточнення схеми зв'язку та оповіщення при проведенні евакуаційних заходів;
- уточнення відомостей про начальників ешелонів поїздів та начальників автомобільних і піших колон;
- проведення занять і тренувань з особовим складом ЗПЕ.
б) з отриманням розпорядження про початок проведення евакуації населення (працівників):
- установлення та підтримання зв'язку з комісією з питань евакуації міста, об'єктів, які закріплені за ЗПЕ, транспортними органами, вихідними пунктами пішохідних маршрутів;
- інформування голови комісії з питань евакуації міста про час прибуття населення (працівників) на ЗПЕ і час відправлення його в безпечні райони (пункти);
- ведення обліку евакуйованого населення (працівників), яке вивозиться всіма видами транспортних засобів і виводиться пішим порядком;
- в установлені терміни доповідати голові комісії з питань евакуації міста про хід відправлення евакуйованого населення (працівників) у безпечні райони (пункти);
- надання необхідної медичної допомоги хворим під час знаходження їх на ЗПЕ;
- організація охорони громадського порядку на ЗПЕ;
- забезпечення укриття населення (працівників) у захисних спорудах;
- доповідь голові комісії з питань евакуації про початок та хід евакуації населення (працівників);
- уточнення графіку подачі транспортних засобів на пункти посадки та графіку виведення піших колон;
- ведення обліку прибуття евакуйованого населення (працівників) на ЗПЕ за територіями (об'єктами);
- розподілення людей по вагонах, машинах, колонах і направлення їх на пункти посадки та вихідні пункти;
- доповідь комісії з питань евакуації Хмельницької обласної державної адміністрації безпечного району про час відправлення евакуйованого населення (працівників) та його кількість.
Керуючий справами
виконавчого комітету
міської ради В.Я.Пашинська