На офіційному веб-порталі ДФС України працює модернізований електронний сервіс «Електронний кабінет платника».
Вхід до оновленого кабінету здійснюється за адресою: http://cabinet.sfs.gov.ua, а також через офіційний веб-портал ДФС.
Електронний кабінет платника» (далі - ЕКП) – сервіс, завдяки якому скорочується час на оформлення та подання звітності до органів фіскальної служби, підвищується оперативність надання та якість звітності, а також знижуються корупційні ризики, завдяки уникненню безпосереднього спілкування з працівниками контролюючих органів.
ЕКП надає можливість оцінити податкові ризики діяльності з потенційними бізнес-партнерами, доступу до нормативних і інформаційних документів з питань оподаткування, скористатися загальнодоступним інформаційно-довідковим ресурсом тощо.
Крім того, платники можуть отримати такі послуги:
- скористатися інформацією з реєстрів, що є загальнодоступними;
- звітувати он-лайн, переглядати подану звітність;
- дізнатися про стан розрахунків з бюджетом, сплатити податки;
- замовляти довідки та отримувати їх в електронному вигляді;
- офіційно листуватися з контролюючими органами тощо.
ЕКП складається із двох функціональних частин:
1. відкрита (загальнодоступна) - користуватись послугами можна без ідентифікації особи (без використання електронного цифрового підпису).
2. приватна (особистий кабінет) - робота здійснюється з використанням електронного цифрового підпису.
Електронний цифровий підпис можна отримати у будь-якому Акредитованому центрі сертифікації ключів, зокрема, безкоштовно в АЦСК Інформаційно-довідкового департаменту ДФС України (http://асsкіdd.gov.uа).
При виникненні питань з приводу користування ЕКП можна звернутися за телефоном 0800501007 або написати на поштову скриньку infozvit@sfs.gov.ua