Під час чергового засідання виконавчого комітету Нетішинської міської ради, яке пройшло 26 вересня під головуванням міського голови Олександра Супрунюка, члени виконкому заслухали та обговорили 17 важливих питань порядку денного, що стосуються різних сфер життєдіяльності міста.
Рішенням виконкому затверджено контингент учнів та фактичної мережі ПСМНЗ м. Нетішина на 2019-2020 навчальний рік. Встановлені тарифи на централізоване водопостачання та водовідведення. Зокрема, тариф на централізоване водопостачання складає 11,63 грн. за 1 куб. м (без податку на додану вартість), розмір тарифу на централізоване водовідведення – 13, 92 грн. за 1 куб. м (без податку на додану вартість). Відповідне рішення набуває чинності від 1 січня 2020 року.
У ході засідання затверджено рішення про початок опалювального сезону 2019-2020 року у м. Нетішин : від 1 жовтня 2019 року у закладах освіти, культури та охорони здоров’я, від 15 жовтня 2019 року у житлових будинках, інших будівлях соціально-культурного і промислово-побутового призначення за умови, якщо протягом трьох діб середньодобова температура зовнішнього повітря становитиме 8 °C та нижче. Ухвалено рішення про хід виконання заходів з підготовки житлово-комунального господарства та об’єктів соціально-культурної сфери м. Нетішин до роботи в осінньо-зимовий період 2019-2020 року.
Порушено клопотання «Про присвоєння почесного звання України «Мати-Героїня» багатодітній нетішинці. Затверджено план роботи виконавчого комітету Нетішинської міської ради. Змінено статус кімнати у гуртожитку, що належить до комунальної власності м. Нетішин. Прийнято на квартирний облік за місцем проживання на загальних підставах 2 осіб. А також на квартирний облік за місцем проживання на загальних підставах та включено до списку осіб, які користуються правом першого чергового одержання житлових приміщень 7 осіб. Надано 11 мешканцям Нетішина та 1 мешканцю Старого Кривина матеріальну допомогу у сумі 2, 3, 5 тисяч гривень на лікування.
Відділ з організаційних питань апарату
виконавчого комітету Нетішинської міської ради