Розмір шрифту  Інтервал  Кольорова схема Вимкнути
  • Тобі, Нетішине:
    «Ти – дивовижний влітку й восени, у заметіль весняну чи зимову…»

У кожного – свої проблеми

30 тра 2019

У середу, 29 травня, міський голова Олександр Супрунюк спілкувався з нетішинцями, які проживають у будинках № 2, 6, 10, 12, 14, 16, 18, 1а (секції А та Б) по вул. Михайлова. На зустрічі були також присутні секретар міської ради Олена Хоменко, перший заступник міського голови Іван Романюк, заступник міського голови Ольга Бобіна, директор КП НМР «Благоустрій» Віктор Кондрацький, начальник управління соціального захисту населення Валентина Склярук , представники КП НМР «ЖКО».
Мікрорайон, де пройшла зустріч, був збудований одним із перших в нашому місті. Тут (не рахуючи двох п’ятиповерхівок-новобудов) проживає чи не найбільше людей похилого віку. Спілкуючись з міським головою, вони просили покращити благоустрій території: встановити додатково лавочки на дворових територіях та відремонтувати біля під’їздів. Бракує також місця дітям для розваг – потрібен ще дитячий майданчик. Олександр Супрунюк пообіцяв, що один із чотирьох дитячих майданчиків, які місто закупляє цього року, буде встановлено по вул. Михайлова. Також ним дана вказівка керівнику «Благоустрою» вирішити питання щодо додаткового встановлення лавочок та двох навісів.
Нарікали мешканці на погане освітлення в під’їздах (в окремих будинках), на вигулювання собак без намордників і повідків, годування безпритульних собак та котів окремими людьми, відсутність інформації про графік вивезення сміття, неналежний стан тротуарів. Люди цікавились перспективою будівництва містка через річку Горинь поряд зі стадіоном, процесом створення ОТГ та обрізанням дерев у місті, принципами фінансової допомоги міської влади в управлінні будинками та інше.
Позавершенню зустрічі нетішинці дякували міському голові Олександру Супрунюку за те, що нині багато уваги приділяється благоустрою міста і воно стає ще красивішим і комфортнішим.


Відділ з організаційних питань апарату
виконавчого комітету Нетішинської міської ради