Найближчим часом у Нетішині запрацює єдина диспетчерська служба – сектор оперативно – чергової служби відділу з питань цивільного захисту населення виконкому. Серед основних завдань якого є: забезпечення своєчасного доведення сигналів та розпоряджень до керівництва виконкому про можливі зміни техногенного, природного, епідеміологічного і радіаційного стану з метою своєчасного виконання дій по забезпеченню безпеки населення і народногосподарських об’єктів, забезпечення взаємообміну інформацією з оперативними черговими та диспетчерськими частинами служб цивільного захисту міста, оперативне реагування на телефонні звернення громадян, аварії, надзвичайні ситуації в місті, прийняття, реєстрація та передача за призначенням для виконання заяв мешканців про несправність обладнання житлового фонду, координація робіт по усуненню аварійних ситуацій у внутрішньобудинкових системах опалення, гарячого та холодного водопостачання та водовідведення, в мережах електропостачання та інше. У секторі оперативно – чергової служби працюватимуть 4 спеціалісти 2 категорії (диспетчери), на цей час проведено їх конкурсний відбір.
Сьогодні, 8 жовтня, під головуванням міського голови Олександра Супрунюка відбулась нарада за участю відповідних служб виконкому та представників зацікавлених організацій та підприємств міста. Учасники наради активно обговорювали алгоритм взаємодії між різними службами, ознайомились з основними функціями електронної програми «ЖКГ: Диспетчерська служба», яка впроваджуватиметься, принципом обліку заявок споживачів та інше. Слід зауважити, що для комунікації між диспетчером та виконавцем в програмі передбачено онлайн – систему обміну повідомленнями.
Відділ з організаційних питань апарату
виконавчого комітету Нетішинської міської ради