Відповідно до пункту 25 Правил обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов, і надання їм житлових приміщень в Україні, щорічно від 1 жовтня до 31 грудня, проводиться перереєстрація громадян, які перебувають на квартирному обліку, у ході якої перевіряються їх облікові дані.
У зв’язку з цим громадянам, які перебувають на квартирному обліку за місцем проживання у виконавчому комітеті Нетішинської міської ради необхідно надати до відділу з питань обліку, розподілу та приватизації житла виконавчого комітету міської ради такі документи:
- довідку з місця проживання про склад сім’ї та реєстрацію (Ф-№ 2) усіх членів сім’ї, які перебувають на квартирному обліку;
- довідки з місця роботи (навчання) повнолітніх членів сім’ї (для непрацюючих довідку про те, що не працюють);
- ксерокопія паспортів (сторінки 1,2, та з відмітками про реєстрацію) на повнолітніх та свідоцтв про народження на неповнолітніх членів сім’ї;
- ксерокопії довідок про присвоєння ідентифікаційного номера усіх членів сім’ї, у тому числі, неповнолітніх дітей;
- ксерокопії документів, що посвідчують наявність пільг;
- ксерокопії технічного паспорта, свідоцтва про право власності або іншого правовстановлюючого документа на житло (для громадян, які проживають у приватних житлових приміщеннях);
- ксерокопії договору найму або піднайму (для громадян, які проживають у найманих житлових приміщеннях).
Прийом документів проводиться щодня (крім вихідних та святкових днів) з 14.00 до 17.00.
Додатково інформацію можна одержати по телефону за № 3-21-56.