Розмір шрифту  Інтервал  Кольорова схема Вимкнути
  • Тобі, Нетішине:
    «Ти – дивовижний влітку й восени, у заметіль весняну чи зимову…»

Аналіз регуляторного впливу Про Методику розрахунку орендної плати за комунальне майно

Аналіз регуляторного впливу:

проекту рішення міської ради «Про затвердження Методики розрахунку орендної плати за комунальне майно територіальної громади міста Нетішина та пропорції її розподілу»

Опис проблеми

Існуюча методика розрахунку та порядок використання плати за оренду нерухомого майна, що перебуває у комунальній власності територіальної громади міста Нетішина затверджена рішенням Нетішинської міської ради VI скликання від 30 березня 2012 року № 26/491. Під час користування даною методикою виникла необхідність у удосконаленні існуючих ставок оренди з метою створення єдиного організаційно-економічного механізму справляння та використання плати за оренду цілісних майнових комплексів комунальних підприємств, їх структурних підрозділів та окремого індивідуального майна комунальних підприємств, організацій, установ.

Тому, Фондом комунального майна міста Нетішина розроблено проект рішення міської ради «Про Методику розрахунку орендної плати за комунальне майно територіальної громади міста Нетішина та пропорції її розподілу».

Мета регулювання

Проект рішення розроблено з метою удосконалення існуючих ставок оренди з метою створення єдиного організаційно-економічного механізму справляння та використання плати за оренду цілісних майнових комплексів комунальних підприємств, їх структурних підрозділів та окремого індивідуального визначеного майна комунальних підприємств, організацій, установ., а також майна, що не увійшло до статутного фонду господарських товариства, створеного у процесі приватизації.

Забезпечення дотримання вимог чинного законодавства щодо орендних відносин.

Механізм та заходи

Методикою визначено орендні ставки за використання цілісних майнових комплексів комунальних підприємств та орендні ставки за використання нерухомого комунального майна. Удосконалено послідовність розрахунку орендної плати як для цілісних майнових комплексів, так і для нерухомого майна, встановлено розмір орендної плати у разі оренди окремого індивідуально визначеного майна (крім нерухомого майна), встановлено розмір плати та порядок розрахунків за суборенду нерухомого майна та іншого окремого індивідуально визначеного майна комунальної власності територіальної громади міста, визначена плата за суборенду майна.

Прийняття запропонованого рішення

Прийняття міською радою проекту рішення сприятиме досягненню кінцевих цілей щодо укріплення матеріальної і фінансової основи місцевого самоврядування завдяки більш ефективному використанню нерухомого майна, шляхом застосування механізму регуляторного впливу органу місцевого самоврядування на господарюючих суб’єктів, а саме:

- збільшенню доходної частини бюджету міста;

- зменшенню кількості неплатоспроможних орендарів.

Даний проект відповідає принципам державної регуляторної політики, а саме: доцільності, адекватності, ефективності, збалансованості, передбачуваності та принципу прозорості і врахування громадської думки.

 

Очікувані результати від прийняття регуляторного акта. Аналіз вигод та витрат

Сфера інтересів органу місцевого самоврядування

Вигоди: забезпечення вчасного надходження плати за рахунок налагодження контролю за її справлянням

Витрати: процедура розробки регуляторного акта (витрати робочого часу спеціалістів, пов’язані з підготовкою регуляторного акта).

Сфера інтересів суб’єктів господарювання

Вигоди: удосконалення існуючої методики.

Витрати: вчасна сплата обов’язкових платежів.

Сфера населення міста

Вигоди: збільшення видатків на соціальну сферу від надходжень до бюджету міста.

Витрати: витрат не вбачається.

Обґрунтування строку дії регуляторного акта

Строк дії регуляторного акта необмежений. У разі зміни чинного законодавства або з інших причин, в регуляторний акт можна вносити зміни та доповнення.

Показники результативності регуляторного акта

1.розмір площ орендованого майна;

2.кількість зареєстрованих договорів;

3.надходження від орендної плати за майно, що перебуває у комунальній власності територіальної громади міста;

Заходи з відстеження результативності регуляторного акта

1.Базове відстеження результативності здійснюється до дня набрання чинності цим регуляторним актом або набрання чинності більшістю його положень.

2.Повторне відстеження проводиться через 1 рік після набуття чинності регуляторного акта.

3.Періодичне відстеження проводиться раз на три роки після повторного відстеження результативності.

4.Для відстеження результативності регуляторного акта застосовуються статистичні дані.

Зауваження та пропозиції від суб’єктів господарювання приймаються до 17.00 год. 03 листопада 2014 року письмово за адресою: 30100, Хмельницька область, м. Нетішин, вул. Шевченка, 1, каб. 307, Фонд комунального майна міста Нетішина, тел. 9-11-26, факс (03842) 9-11-26.

Із проектом рішення міської ради «Про методику розрахунку орендної плати за комунальне майно територіальної громади м.Нетішина та пропорції її розподілу» можна ознайомитись на сайті міста Нетішин – E-mail: miskrada@netishynrada.gov.ua., або за адресою: 30100, Хмельницька область, м. Нетішин, вул. Шевченка,1, Фонд комунального майна міста Нетішина.