Розмір шрифту  Інтервал  Кольорова схема Вимкнути
  • Тобі, Нетішине:
    «Ти – дивовижний влітку й восени, у заметіль весняну чи зимову…»

АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ проєкту рішення Нетішинської міської ради «Про місцеві податки і збори» (зі змінами)

АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ

проєкту рішення Нетішинської міської ради

«Про місцеві податки і збори»

 

1.Визначення проблеми

Згідно зі статтею 10 та пунктом 12.3 статті 12 Податкового кодексу України законодавчо закріплено право органів місцевого самоврядування встановлювати місцеві податки та збори в межах своїх повноважень.

Податковим кодексом України визначено, що органи місцевого самоврядування приймають рішення про встановлення місцевих податків та зборів та офіційно оприлюднюють до 15 липня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується їх застосування, а саме; податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, транспортний податок, плата за землю, єдиного податку, туристичного збору, збір за місця паркування транспортних засобів.

Місцеві податки та збори зараховуються в повному обсязі до бюджету та є його бюджето - формуючим  джерелом, забезпечують збалансованість дохідної частини бюджету та задоволення нагальних потреб громади міста.

Діюче рішення «Про місцеві податки і збори» прийнято 19 червня 2020 року.

Постановою Кабінету Міністрів України від 28 грудня 2020 року №1330 затверджено Порядок та форми надання контролюючим органам в електронному вигляді інформації щодо ставок та податкових пільг із сплати місцевих податків та/або зборів. Тому, для подальшого інформування контролюючих органів потребують корегування деякі положення про справляння місцевих податків і зборів.

Наразі потребує конкретизації додаток 8 до рішення, яким встановлено земельний податок, зокрема, деталізації ставок земельного податку за земельні ділянки, які перебувають у власності, постійному користуванні суб’єктів державної, комунальної власності, інших суб’єктів господарювання.

Також, потребує перегляду перелік будівель і споруд, за якими справляється податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки для суб’єктів господарювання, які провадять діяльність на території міської територіальної громади.

Разом з тим, при прийнятті рішення необхідно забезпечити баланс інтересів суб’єктів господарювання, громадян та органу місцевого самоврядування.

Проблема має вплив на суб’єктів господарювання, громадян, місцеву владу. Проблема, яку пропонується вирішити шляхом прийняття цього регуляторного акта дуже важлива для територіальної громади.

Проєктом передбачається створення умов для надходження до бюджету міської територіальної громади коштів від сплати земельного податку, податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, єдиного податку та інших місцевих податків і  зборів, забезпечення зручності вибору ставок земельного податку, податку на майно, відмінне від земельного податку, усунення подвійного трактування вибору ставок земельного податку, контролю за правильністю справляння цих податків усіма учасниками бюджетного процесу.

Ставки єдиного податку для платників першої групи пропонується залишити на рівні діючого рішення, тобто у розмірі 10 відсотків до розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб для усіх видів економічної діяльності щодо яких застосовується спрощена система за цією групою. Провівши аналіз надходжень єдиного податку від платників першої групи, необхідно зазначити, що діючий розмір єдиного податку у 2021 році складає 227 грн. на місяць або 2724 грн. на рік, у 2020 році, відповідно 210 грн. на місяць та 2510 грн. на рік.

Відповідно до Податкового кодексу України перша група - фізичні особи - підприємці, які не використовують працю найманих осіб, здійснюють виключно роздрібний продаж товарів з торговельних місць на ринках та/або провадять господарську діяльність з надання побутових послуг населенню і обсяг доходу яких протягом календарного року не перевищує 167 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року. У загальному кожен суб’єкт господарювання має можливість отримати 1 002 000 грн. доходу за будь-яким видом економічної діяльності, який застосовується для цієї групи платників. Витрати на сплату єдиного податку цією категорією платників при допустимому обсязі доходів складатиме 0,27 відсотків на рік.

Ставки єдиного податку для платників другої групи пропонується залишити на рівні діючого рішення, тобто у розмірі 8 відсотків до розміру мінімальної заробітної плати для усіх видів економічної діяльності щодо яких застосовується спрощена система за цією групою, при цьому, граничний розмір єдиного податку складає                                  20 відсотків. Провівши аналіз надходжень єдиного податку від платників другої групи, необхідно зазначити, що діючий розмір єдиного податку у 2021 році складає 480 грн. на місяць або 5760 грн. на рік, у 2020 році, відповідно 377,84 грн. на місяць та 4534 грн. на рік.

Відповідно до Податкового кодексу України друга група - фізичні особи - підприємці, які здійснюють господарську діяльність з надання послуг, у тому числі побутових, платникам єдиного податку та/або населенню, виробництво та/або продаж товарів, діяльність у сфері ресторанного господарства, за умови, що протягом календарного року відповідають сукупності таких критеріїв:

не використовують працю найманих осіб або кількість осіб, які перебувають з ними у трудових відносинах, одночасно не перевищує 10 осіб;

обсяг доходу не перевищує 834 розміри мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року.

Крім винятків, зазначених у пункті 291.4 статті 294 кодексу.

У загальному кожен суб’єкт господарювання має можливість отримати              5 004 000 грн. доходу за будь-яким видом діяльності, який застосовується для цієї групи платників. Витрати на сплату єдиного податку цією категорією платників при допустимому обсязі доходів складатиме 0,12 відсотків на рік.

Враховуючи основні види економічної діяльності, якими займаються суб’єкти господарювання на території громади, консультації із суб’єктами господарювання, які проводились протягом останніх 5 років було запропоновано встановити ставки єдиного податку для платників першої та другої на одному рівні для всіх видів економічної діяльності.

Станом на 01 січня 2021 року на території Нетішинської міської територіальної громади обліковано 399 платників податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, які є власниками житлової та нежитлової забудови. Також, на обліку перебуває 488 платників земельного податку.

Надходження від сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки у 2020 році склав 2 млн. 354 тис. 276 грн., земельного податку – 23 млн.                          844 тис. 912 гривень.

У 2021 році заплановані надходження зі сплати місцевих податків і зборів заплановані у сумі 57 млн. 698 тис. гривень.

Важливість проблеми при затвердженні місцевих податків і зборів полягає в необхідності наповнення бюджету міської ТГ та спрямування отриманих коштів від сплати податків на вирішення соціальних проблем територіальної громади та покращення її інфраструктури.

Виходячи з вищевикладеного, з метою усунення суперечливих ситуацій, забезпечення дохідної частини бюджету, пропонується прийняти рішення «Про місцеві податки і збори».

 

Основні групи, на які проблема справляє вплив:

Групи

Так

Ні

Громадяни

так

 

Держава

так

 

Суб’єкти господарювання

так

 

у тому числі суб’єкти малого підприємництва

так

 

 

 

Обґрунтування неможливості вирішення проблеми за допомогою ринкових механізмів

Застосування ринкових механізмів для вирішення зазначеної проблеми не є можливим, оскільки здійснення вищезазначених заходів є засобом державного регулювання та відповідно до Податкового кодексу України є компетенцією Нетішинської міської ради.

 

Обґрунтування неможливості вирішення проблеми за допомогою діючих регуляторних актів:

Зазначена проблема не може бути вирішена за допомогою діючих регуляторних актів з огляду на те, що у переліку будівель і споруд, за якими справляється податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки включені не усі будівлі, деталізації потребують ставки земельного податку за земельні ділянки, які перебувають у власності, постійному користуванні суб’єктів державної, комунальної власності, інших суб’єктів господарювання.

 

2. Цілі державного регулювання, безпосередньо пов'язані з розв'язанням проблеми:

Проект регуляторного акта спрямований на розв’язання проблеми, визначеної в попередньому розділі.

 Основними цілями регулювання є:

- викласти у новій редакції додаток 8 «ставки земельного податку»;

- викласти у новій редакції додаток 7 «ставки податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки»;

- викласти у новій редакції положень про порядок нарахування та сплати місцевих податків і зборів;

- забезпечити своєчасне надходження до бюджету ТГ місцевих податків та зборів;

- забезпечити відкритість процедури, прозорість дій органу місцевого самоврядування.

3.Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення цілей

            1.Визначення альтернативних способів

Вид альтернативи

Опис альтернативи

Альтернатива 1.

Залишення існуючої на даний момент ситуації без змін

Ця альтернатива не може бути прийнятною, оскільки у діючому рішенні до переліку будівель і споруд, за якими справляється податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки включені не усі будівлі, у яких здійснюється діяльність, також потребує більш коректного викладення додатку 8 «ставки земельного податку» та конкретизації податкових агентів за місця проживання (ночівлі)

 

Альтернатива 2.

Прийняти  рішення «Про місцеві податки і збори» у запропонованому вигляді

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Прийняття даного рішення міської ради забезпечить досягнення встановлених цілей, чітких та прозорих механізмів справляння та сплати місцевих податків і зборів на території ТГ та відповідне наповнення бюджету.

Забезпечить фінансову основу самостійності органу місцевого самоврядування. До бюджету міської територіальної громади розрахунково може надійти 58 млн. грн., що дозволить профінансувати комунальні установи, заклади, благоустрій та інші соціальні програми.

 

            2. Оцінка вибраних альтернативних способів досягнення цілей

 Оцінка впливу на сферу інтересів органів місцевого самоврядування

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1

Відсутні

Відсутні

Альтернатива 2

1. Забезпечить дотримання вимог Податкового кодексу України, реалізацію наданих органам місцевого самоврядування повноважень.

2. Забезпечить відповідні надходження до бюджету від сплати місцевих податків і зборів.

3.Створить умови для зручності вибору ставок земельного податку, податку на майно, відмінне від земельного податку суб’єктам господарювання.

4. Вдосконалить відносини між міською радою, фіскальними органами та суб’єктами господарювання, пов’язаних зі справлянням податків та зборів

Витрати пов’язані з підготовкою регуляторного акта

Оцінка впливу на сферу інтересів громадян

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1

Відсутні

Витрати пов’язані лише зі сплатою місцевих податків і зборів

Альтернатива 2

Відкритість процедури, прозорість дій місцевого самоврядування.

Забезпечить фінансову основу самостійності органу місцевого самоврядування. До бюджету територіальної громади розрахунково може надійти 58 млн. грн., що дозволить профінансувати комунальні установи, заклади

Сплата податків за діючими ставками

 

            Оцінка впливу на сферу інтересів суб’єктів господарювання

Показник

Великі

Середні

Малі

Мікро

Разом

Кількість суб’єктів господарювання, що підпадають під дію регулювання, одиниць

1

7

129

1267

1404

Питома вага групи у загальній кількості, відсотків

0,07

0,50

9,2

90,3

Х

 

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1.

Залишення існуючої на даний момент ситуації без змін

Сплата місцевих податків і зборів за діючими розмірами

Сплата місцевих податків і зборів за діючими розмірами

Альтернатива 2.

Прийняти рішення «Про місцеві податки і збори» у запропонованому вигляді

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сплата податків і зборів за діючими ставками.

Відкритість процедури, прозорість дій місцевого самоврядування. Вдосконалить відносини між міською радою, органом фіскальної служби та суб’єктами господарювання, пов’язаних зі справлянням податків та зборів

Сплата місцевих податків і зборів за діючими розмірами

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ВИТРАТИ 
на одного суб’єкта господарювання великого і середнього підприємництва, які виникають внаслідок дії регуляторного акта

П/н

Витрати

За перший рік

За п’ять років

1

Витрати на придбання основних фондів, обладнання та приладів, сервісне обслуговування, навчання / підвищення кваліфікації персоналу тощо, гривень

0

0

2

Податки та збори (зміна розміру податків/зборів, виникнення необхідності у сплаті податків/зборів), тис. грн

-

-

3

Витрати, пов'язані із веденням обліку, підготовкою та поданням звітності державним органам, гривень

Для розрахунку використовується мінімальна заробітна плата, що у 2021 році становить 6000 грн. та у погодинному розмірі 36,11 грн. (Закон України «Про Державний бюджет України на 2021 рік»)

1 год*36,11 грн= 36,11х 12 міс.=433

2165

4

Витрати, пов'язані з адмініструванням заходів державного нагляду (контролю) (перевірок, штрафних санкцій, виконання рішень/приписів тощо), гривень

-

-

5

Витрати на отримання адміністративних послуг (дозволів, ліцензій, сертифікатів, атестатів, погоджень, висновків, проведення незалежних/обов'язкових експертиз, сертифікації, атестації тощо) та інших послуг (проведення наукових, інших експертиз, страхування тощо), гривень

-

-

6

Витрати на оборотні активи (матеріали, канцелярські товари тощо), гривень

0

0

7

Витрати, пов'язані із наймом додаткового персоналу, гривень

0

0

8

Інше (паливно-мастильні матеріали, зарплата водія), гривень

0

0

9

РАЗОМ (сума рядків: 1 + 2 + 3 + 4 + 5 + 6 + 7 + 8), гривень

433

2165

10

Кількість суб'єктів господарювання великого та середнього підприємництва, на яких буде поширено регулювання, одиниць

8

 

11

Сумарні витрати суб'єктів господарювання великого та середнього підприємництва, на виконання регулювання (вартість регулювання) (рядок 9 х рядок 10), гривень

 

 

3464

17320

Розрахунок відповідних витрат на одного суб'єкта господарювання

грн.

Вид витрат

У перший рік

Періодичні (за рік)

Витрати на придбання основних фондів, обладнання та приладів, сервісне обслуговування, навчання / підвищення кваліфікації персоналу тощо

0

0

                                                                                                                                                                                                   грн.                   

Вид витрат

Витрати на сплату податків та зборів (змінених/нововведених) (за рік)

Витрати за п’ять років

Податки та збори (зміна розміру податків/зборів, виникнення необхідності у сплаті податків/зборів)

-

-

   Примітка: неможливо визначити, оскільки дане рішення стосується не лише суб’єктів господарювання великого і середнього підприємництва,  зокрема в частині податку на майно, де основою для сплати є площі нерухомості та землі, які неможливо виокремити для даних груп підприємництва.

Вид витрат

Витрати на ведення обліку, підготовку та подання звітності (за рік)

Витрати на оплату штрафних санкцій за рік

Разом

за рік

Витрати за п’ять років

Витрати, пов'язані із веденням обліку, підготовкою та поданням звітності державним органам (витрати часу персоналу)

3464

0

3464

17320

                                                                                                                                                 грн.

Вид витрат

Витрати на адміністрування заходів державного нагляду (контролю) (за рік)

Витрати на оплату штрафних санкцій та усунення виявлених порушень (за рік)

Разом за рік

Витрати за п’ять років

Витрати, пов'язані з адмініструванням заходів державного нагляду (контролю) (перевірок, штрафних санкцій, виконання рішень/приписів тощо)

-

-

-

-

                                                                                                                     

Вид витрат

Витрати на проходження відповідних процедур (витрати часу, витрати на експертизи, тощо)

Витрати безпосередньо на дозволи, ліцензії, сертифікати, страхові поліси (за рік - стартовий)

Разом за рік (стартовий)

Витрати за п’ять років

 

Витрати на отримання адміністративних послуг (дозволів, ліцензій, сертифікатів, атестатів, погоджень, висновків, проведення незалежних/обов'язкових експертиз, сертифікації, атестації тощо) та інших послуг (проведення наукових, інших експертиз, страхування тощо)

-

-

-

-

 

 

Вид витрат

За рік (стартовий)

Витрати на оборотні активи (матеріали, канцелярські товари тощо)

-

 

Вид витрат

Витрати на оплату праці додатково найманого персоналу (за рік)

Витрати, пов'язані із наймом додаткового персоналу

0

Примітка: не потребує найму додаткового персоналу.                                                                                                                                                                                          

4.Вибір найбільш оптимального альтернативного способу досягнення цілей

Рейтинг результативності (досягнення цілей під час вирішення проблеми)

Бал результативності ( за чотирибальною системою оцінки)

Коментарі щодо присвоєння відповідного бала

Альтернатива 1

1 - цілі прийняття регуляторного акта не можуть бути досягнуті (проблема продовжує існувати)

Така альтернатива є неприйнятною в зв’язку з тим, що у діючому рішенні до переліку будівель і споруд, за якими справляється податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки включені не усі будівлі, у яких здійснюється діяльність, Також потребує більш коректного викладення додаток 8 «ставки земельного податку» та конкретизації податкових агентів за місця проживання (ночівлі)

Альтернатива 2

3 - цілі прийняття проекту регуляторного акта можуть бути досягнуті майже повною мірою (усі важливі аспекти проблеми існувати не будуть)

Прийняття даного рішення міської ради забезпечить досягнути встановлених цілей, чітких та прозорих механізмів справляння та сплати місцевих податків і зборів на території ТГ та відповідне наповнення бюджету ТГ.

Забезпечить фінансову основу самостійності органу місцевого самоврядування. До бюджету міської територіальної громади розрахунково може надійти 58 млн. грн., що дозволить профінансувати комунальні установи, заклади, благоустрій та інші соціальні програми Таким чином, прийняттям зазначеного рішення буде досягнуто балансу інтересів громади і платників податків і зборів

 

 

Рейтинг результативності

 

 

 

Вигоди (підсумок)

 

 

 

Витрати (підсумок)

 

 

 

Обгрунтування відповідного місця альтернативи у рейтингу

Альтернатива 2

Надходження додаткових коштів до бюджету МТГ. Спрямування додаткового фінансового ресурсу на соціально-економічний розвиток.

Сплата податків і зборів за діючими ставками

Визначення додаткових об’єктів оподаткування.

Зручність визначення ставок земельного податку

Витрати, пов'язані з підготовкою регуляторного акта

 

 

 

Сплати місцевих податків і зборів за діючим розміром

 

 

 

 

 

Наповнення бюджету, збереження суб’єктів господарювання та робочих місць

 

 

 

 

 

Рейтинг

 

Аргументи щодо переваги обраної альтернативи/причини відмови від альтернативи

 

 

Оцінка ризику зовнішніх чинників на дію запропонованого регуляторного акта

Альтернатива 2

Цілі прийняття проекту будуть досягнуті майже у повній мірі. До бюджету МТГ надійдуть додаткові кошти від сплати місцевих податків і зборів, а податкове навантаження для платників не буде надмірним, оскільки ставки земельного податку та податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки не змінюються в цілому. Таким чином, прийняттям вказаного рішення буде досягнуто балансу інтересів міської ради і платників податків і зборів.

Зміни до чинного законодавства, зокрема:
- Податкового кодексу України;
- Бюджетного кодексу України;
-           Земельного кодексу України;
- інших законодавчих актів

Альтернатива 1

 

Цілі регулювання можуть бути досягнуті частково.

У разі неприйняття регуляторного акта, унеможливить сплату податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки за деякими об’єктами нерухомості, які є у власності суб’єктів господарювання. Також, може призвести до застосування невірних ставок земельного податку, що у свою чергу може спричинити втрати доходної частини бюджету і відповідно не виконання бюджетних програм. Зазначена альтернатива є неприйнятною

 

Зміни до чинного законодавства, зокрема:
- Податкового кодексу України;
- Бюджетного кодексу України;
-           Земельного кодексу України;
- інших законодавчих актів

 

 

           

Таким чином для реалізації обрано альтернативу 2 – ця альтернатива надасть суб’єктам господарювання можливість сплачувати податки, збільшувати кількість найманих працівників, що забезпечить фінансову основу самостійності органу місцевого самоврядування – Нетішинської міської територіальної громади.

 

5.Механізми та заходи, які забезпечать розв’язання визначеної проблеми

Заходи, які мають здійснити органи влади для впровадження цього регуляторного акта: 

Розробка проєкту рішення Нетішинської міської ради «Про місцеві податки і збори» та АРВ до нього.

Проведення консультацій з суб'єктами господарювання.

Оприлюднення проєкту разом з АРВ та отримання пропозицій і зауважень.

Підготовка експертного висновку постійної відповідальної комісії щодо відповідності проекту рішення вимогам статей 4, 8 Закону України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності".

Отримання пропозицій щодо удосконалення проекту регуляторного акта від Державної регуляторної служби України.

Прийняття рішення на пленарному засіданні сесії міської ради.

Оприлюднення рішення у встановленому законодавством порядку.

Проведення заходів з відстеження результативності прийнятого рішення.

 

6.Оцінка виконання вимог регуляторного акта залежно від ресурсів, якими розпоряджаються органи виконавчої влади чи органи місцевого самоврядування, фізичні та юридичні-особи, які повинні проваджувати або виконувати ці вимоги

 

Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб’єктів малого підприємництва не підлягають розрахунку, оскільки встановлені нормами Податкового кодексу України. Органи місцевого самоврядування наділені повноваженнями лише встановлювати ставки місцевих податків та зборів, не змінюючи порядок їх обчислення, сплати та інші адміністративні процедури.

Тест малого підприємництва додається.

ТЕСТ 
малого підприємництва (М-Тест)

1.Консультації з представниками мікро- та малого підприємництва щодо оцінки впливу регулювання.

Консультації щодо визначення впливу запропонованого регулювання на суб’єктів малого підприємництва та визначення детального переліку процедур, виконання яких необхідно для здійснення регулювання, проводиться розробником у період від “22”лютого 2021 року до "02 березня" 2021 року.

Порядковий номер

Вид консультації (публічні консультації прямі (круглі столи, наради, робочі зустрічі тощо), інтернет-консультації прямі (інтернет-форуми, соціальні мережі тощо), запити (до підприємців, експертів, науковців тощо)

Кількість учасників консультацій, осіб

Основні результати консультацій (опис)

1

Вид консультацій:

У телефонному та усному режимі

10

Загалом суб’єкти господарювання підт-римали конкретиза-цію додатку 8 до рішення, яким встановлено земель-ний податок, та внесення змін до додатку 7 щодо переліку об’єктів і споруд, які є об’єктами оподатку-вання

 

2. Кількість суб’єктів малого підприємництва, на яких поширюється регулювання: 1396 одиниць;

- питома вага суб’єктів малого підприємництва у загальній кількості суб’єктів господарювання, на яких проблема справляє вплив 99,3 відсотки.

3.Розрахунок витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання вимог регулювання:

 

Порядковий номер

Найменування оцінки

У перший рік (стартовий рік впровадження регулювання)

Періодичні (за наступний рік)

Витрати за
п’ять років

Оцінка “прямих” витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання регулювання

1

Придбання необхідного обладнання (пристроїв, машин, механізмів)

-

2

Процедури повірки та/або постановки на відповідний облік у визначеному органі державної влади чи місцевого самоврядування

-

3

Процедури експлуатації обладнання (експлуатаційні витрати - витратні матеріали)

-

4

Процедури обслуговування обладнання (технічне обслуговування)

-

5

Інші процедури, тис.грн.

Сплата місцевих податків і зборів:

  • Земельний податок
  •  Податок на майно, відмінне від земельного податку
  • Єдиний податок

 

 

3 000 000

1 546 200

21 352 000

 

 

3 000 000

1 546 200

21 352 000

 

 

15 000 000

7 731 000

106 760 000

6

Разом, гривень

25 898 200

Х

129 491 000

7

Кількість суб’єктів господарювання, що повинні виконати вимоги регулювання, одиниць

1396

1396

Х

8

Сумарно, тис. гривень

25 898 200

Х

129 491 000

Оцінка вартості адміністративних процедур суб’єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування

Витрати на адміністративні процедури відсутні, оскільки послуги щодо виконання регулювання та звітування є безкоштовними та надаються в електронному вигляді.

 

Процедури отримання первинної інформації про вимоги регулювання

0

0

0

10

Процедури організації виконання вимог регулювання: Внесення змін до внутрішніх процедур обліку та звітності

0

0

0

11

Процедури офіційного звітування (п.10)

Додаткових витрат не передбачено

Додаткових витрат не передбачено

Додаткових витрат не передбачено

12

Процедури щодо забезпечення процесу перевірок 

Додаткових витрат не передбачено

Додаткових витрат не передбачено

Додаткових витрат не передбачено

13

Інші процедури (уточнити)

Додаткових витрат не передбачено

Додаткових витрат не передбачено

Додаткових витрат не передбачено

14

Разом, гривень

0

0

0

15

Кількість суб’єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання, одиниць

1396

16

Сумарно, гривень

0

Х

0

           

Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб’єктів малого підприємництва

Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб’єктів малого підприємництва не підлягають розрахунку, оскільки встановлені нормами Податкового кодексу України. Органи місцевого самоврядування наділені повноваженнями лише встановлювати ставки місцевих податків (зборів), не змінюючи порядок їх обчислення, сплати та інші адміністративні процедури.

 

4.Розрахунок сумарних витрат суб’єктів малого підприємництва, що виникають на виконання вимог регулювання

Порядковий номер

Показник

Перший рік регулювання (стартовий)

За п’ять років,

1

Оцінка “прямих” витрат  суб’єктів малого підприємництва на виконання регулювання

25 898 200

129 491 000

2

Оцінка вартості адміністративних процедур для суб’єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування

-

-

3

Сумарні витрати малого підприємництва на виконання запланованого  регулювання

25 898 200

129 491 000

4

Бюджетні витрати  на адміністрування регулювання суб’єктів малого підприємництва

-

-

5

Сумарні витрати на виконання запланованого регулювання

25 898 200

129 491 000

5.Розроблення корегуючих (пом’якшувальних) заходів для малого підприємництва щодо запропонованого регулювання – корегуючи заходи не потребують розробки.

Показник

Сумарні витрати малого підприємництва на виконання запланованого регулювання за перший рік, гривень

Сумарні витрати малого підприємництва на виконання запланованого регулювання за п’ять років, гривень

Заплановане регулювання

25 898 220

129 491 000

За умов застосування компенсаторних механізмів для малого підприємництва

0

0

Сумарно: зміна вартості регулювання малого підприємництва

0

0

 

6.Обгрунтування запропонованого строку дії регуляторного акта

Термін дії регуляторного акта необмежений, зміни та доповнення будуть вноситись за потребою.

7.Визначення показників результативності дії регуляторного акта

            Для відстеження результативності дії регуляторного акта основними є такі кількісні показники:

 п/н

Назва показника

У разі прийняття рішення про місцеві податки та збори на 2022 р.

Всього за рік

в т.ч. за кварталами

І

ІІ

ІІІ

ІV

 

1

Разом надходжень до місцевого бюджету (очікуваний обсяг надходжень, тис.грн.), в тому числі:

46085

11259,8

11259,8

12305,6

11259,8 

 

єдиний податок

22660

5665

5665

5665

5665

 

 

податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки

2757,4

510,4

510,4

1226,2

510,4 

 

земельний податок

20582,8

5063,2

5063,2

5393,2

 

5063,2

 

туристичний збір

84,8

21,2

21,2

21,2

21,2

2

Кількість суб`єктів господарювання та/або фізичних осіб, на яких поширюватиметься дія акта

1404

-

-

-

-

 

3

Рівень поінформованості суб`єктів господарювання та/або фізичних осіб з основних положень акта,

Оприлюднення прийнятого рішення:

- на офіційному сайті ради;

- в газеті «Нетішинський вісник».

100%

 

Рівень поінформованості суб’єктів щодо основних положень регуляторного акта становить 100 % та є незмінним протягом вимірювального періоду.

8.Визначення заходів, за допомогою яких здійснюватиметься відстеження результативності дії регуляторного акта

1. Базове відстеження результативності регуляторного акта буде здійснюватись після набрання чинності даного регуляторного акта шляхом статистичного аналізу показників місцевих податків і зборів, що надходять до бюджету Нетішинської  міської територіальної громади.

2. Повторне відстеження буде здійснюватись через рік після набуття чинності регуляторного акта з метою порівняння показників базового та повторного відстеження.

3. Періодичне – через три роки з моменту проведення та опублікування повторного відстеження результативності регуляторного акта.

Відстеження результативності регуляторного акта буде проводитись із використанням статистичного методу.

Види даних: статистична інформація, наявна в фінансовому управлінні.

Цільова група: платники податків (суб’єкти господарювання та фізичні особи).