Розмір шрифту  Інтервал  Кольорова схема Вимкнути
  • Тобі, Нетішине:
    «Ти – дивовижний влітку й восени, у заметіль весняну чи зимову…»

Аналіз регуляторного впливу Про правила розміщення зовнішньої реклами у м.Нетішин

Аналіз регуляторного впливу:

проекту рішення міської ради «Про правила розміщення зовнішньої реклами у місті Нетішин»

 

Опис проблеми

Основним нормативно-законодавчими актами, які регулюють порядок надання дозволів на розміщення зовнішньої реклами є Закон України «Про рекламу», типові правила розміщення зовнішньої реклами, затвердженні постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2003 року № 2067.

Відповідно до Закону України «Про рекламу» розміщення зовнішньої реклами у населених пунктах провадиться на підставі дозволів, виданих виконавчими органами міських рад, встановленому цими органами відповідно до типових правил розміщення зовнішньої реклами,затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2003 року №2067.

Відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» до власних повноважень виконавчих органів міських рад належить надання дозволів на розміщення реклами.

У місті Нетішин були розроблені правила розміщення зовнішньої реклами, проте необхідно привести у відповідність до чинного законодавства.

 

Мета регулювання

1.Встановлення у місті Нетішин чітко визначених правил розміщення зовнішньої реклами.

2.Визначення чіткого переліку документів, необхідних для розміщення зовнішньої реклами.

3.Встановлення підстав та визначення процедур скасування дозволу на розміщення зовнішньої реклами.

4.Встановлення строку дії дозволу на розміщення зовнішньої реклами.

 

Механізм та заходи

Проектом цього регуляторного акта пропонується встановити правила розміщення зовнішньої реклами, підвищити рівень інформованості суб’єктів господарювання щодо порядку та вичерпного переліку документів необхідних для видачі дозволу на розміщення зовнішньої реклами на території міста Нетішин.

 

Прийняття запропонованого рішення

Прийняття міською радою проекту рішення сприятиме досягненню кінцевих цілей щодо укріплення матеріальної і фінансової основи місцевого самоврядування завдяки більш ефективному використанню нерухомого майна, шляхом застосування механізму регуляторного впливу органу місцевого самоврядування на господарюючих суб’єктів, а саме:

- збільшенню доходної частини бюджету міста;

- зменшенню кількості неплатоспроможних орендарів.

Даний проект відповідає принципам державної регуляторної політики, а саме: доцільності, адекватності, ефективності, збалансованості, передбачуваності та принципу прозорості і врахування громадської думки.

 

Очікувані результати від прийняття регуляторного акта. Аналіз вигод та витрат

Сфера інтересів органу місцевого самоврядування

Вигоди: забезпечення вчасного надходження плати за рахунок налагодження контролю за її справлянням

Витрати: процедура розробки регуляторного акта (витрати робочого часу спеціалістів, пов’язані з підготовкою регуляторного акта).

 

Сфера інтересів суб’єктів господарювання

Вигоди: удосконалення існуючої методики.

Витрати: вчасна сплата обов’язкових платежів.

 

Сфера населення міста

Вигоди: збільшення видатків на соціальну сферу від надходжень до бюджету міста.

Витрати: витрат не вбачається.

 

Обґрунтування строку дії регуляторного акта

Строк дії регуляторного акта необмежений. У разі зміни чинного законодавства або з інших причин, в регуляторний акт можна вносити зміни та доповнення.

 

Показники результативності регуляторного акта

1.розмір площ орендованого майна;

2.кількість зареєстрованих договорів;

3.надходження від орендної плати за майно, що перебуває у комунальній власності територіальної громади міста;

 

Заходи з відстеження результативності регуляторного акта

1.Базове відстеження результативності здійснюється до дня набрання чинності цим регуляторним актом або набрання чинності більшістю його положень.

2.Повторне відстеження проводиться через 1 рік після набуття чинності регуляторного акта.

3.Періодичне відстеження проводиться раз на три роки після повторного відстеження результативності.

4.Для відстеження результативності регуляторного акта застосовуються статистичні дані.

Зауваження та пропозиції від суб’єктів господарювання приймаються до 17.00 год. 03 листопада 2014 року письмово за адресою: 30100, Хмельницька область, м. Нетішин, вул. Шевченка, 1, каб. 307, Фонд комунального майна міста Нетішина, тел. 9-11-26, факс (03842) 9-11-26.

 

Із проектом рішення міської ради «Про методику розрахунку орендної плати за комунальне майно територіальної громади м.Нетішина та пропорції її розподілу» можна ознайомитись на сайті міста Нетішин – E-mail: miskrada@netishynrada.gov.ua., або за адресою: 30100, Хмельницька область, м. Нетішин, вул. Шевченка,1, Фонд комунального майна міста Нетішина.