Розмір плати за користування місцями розташування рекламних засобів (повторне)
ЗВІТ
про результати відстеження регуляторного акта «Про внесення змін до рішення виконавчого комітету міської ради від 04 серпня 2010 року № 282 «Про Положення про порядок визначення розміру плати за користування місцями розташування рекламних засобів, що перебувають у комунальній власності територіальної громади міста Нетішин», затвердженого рішенням виконавчого комітету міської ради від 26 лютого 2015 року № 54/2015
1.Виконавець заходів з відстеження
Фонд комунального майна міста Нетішина.
3.Цілі прийняття акта
1.Визначення механізму розміру плати за тимчасове користування місцями розташування рекламних засобів, що перебувають у комунальній власності.
4.Строк виконання заходів з відстеження
З 26 лютого 2016 року до 10 березня 2016 року.
5.Тип відстеження
Повторне.
6.Методи одержання результатів відстеження
Статистичні дані.
7.Дані та припущення, на основі яких відстежувалася результативність, а також способи одержання даних
Показник |
2014 |
2015 |
Відхилення,% |
Кількість дозволів на розміщення зовнішньої реклами, одиниць |
23 |
8 |
-65% |
Надходження до бюджету міста, тис. грн. |
12761,17 |
13739,23 |
+7 |
Надходження всередньому (з одного заключеного договору), тис. грн. |
554,8 |
1717,4 |
У 3,1 р.б. |
9.Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей
Рішенням виконавчого комітету міської ради від 26 лютого 2015 року № 54/2015 «Про внесення змін до рішення виконавчого комітету міської ради від 04 серпня 2010 року № 282 «Про Положення про порядок визначення розміру плати за користування місцями розташування рекламних засобів, що перебувають у комунальній власності територіальної громади міста Нетішин», врегульовано фінансово-правові відносини між виконавчим комітетом Нетішинської міської ради та суб’єктами господарювання, що виникають у процесі розміщення зовнішньої реклами на об’єктах комунальної власності, визначено порядок ціноутворення та оплати за тимчасове користування місцями розташування рекламних засобів.
Разом з тим, прийняте рішення не тягне за собою витрат із бюджету міста та призводить до збалансування відносин між органами місцевого самоврядування та розповсюджувачами зовнішньої реклами
Директор Фонду
комунального майна міста Нетішина О.М.Охримчук