Розмір шрифту  Інтервал  Кольорова схема Вимкнути
  • Тобі, Нетішине:
    «Ти – дивовижний влітку й восени, у заметіль весняну чи зимову…»

Розмір плати за користування місцями розташування рекламних засобів (повторне)

ЗВІТ
про результати відстеження регуляторного акта «Про внесення змін до рішення виконавчого комітету міської ради від 04 серпня 2010 року № 282 «Про Положення про порядок визначення розміру плати за користування місцями розташування рекламних засобів, що перебувають у комунальній власності територіальної громади міста Нетішин», затвердженого рішенням виконавчого комітету міської ради від 26 лютого 2015 року № 54/2015

 

1.Виконавець заходів з відстеження

Фонд комунального майна міста Нетішина.

 

3.Цілі прийняття акта

1.Визначення механізму розміру плати за тимчасове користування місцями розташування рекламних засобів, що перебувають у комунальній власності.

 

4.Строк виконання заходів з відстеження

З 26 лютого 2016 року до 10 березня 2016 року.

 

5.Тип відстеження

Повторне.

 

6.Методи одержання результатів відстеження

Статистичні дані.

 

7.Дані та припущення, на основі яких відстежувалася результативність, а також способи одержання даних

Показник

2014

2015

Відхилення,%

Кількість дозволів на розміщення зовнішньої реклами, одиниць

23

8

-65%

Надходження до бюджету міста, тис. грн.

12761,17

13739,23

+7

Надходження всередньому (з одного заключеного договору), тис. грн.

554,8

1717,4

У 3,1 р.б.

 

9.Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей

Рішенням виконавчого комітету міської ради від 26 лютого 2015 року                  № 54/2015 «Про внесення змін до рішення виконавчого комітету міської ради від 04 серпня 2010 року № 282 «Про Положення про порядок визначення розміру плати за користування місцями розташування рекламних засобів, що перебувають у комунальній власності територіальної громади міста Нетішин», врегульовано фінансово-правові відносини між виконавчим комітетом Нетішинської міської ради та суб’єктами господарювання, що виникають у процесі розміщення зовнішньої реклами на об’єктах комунальної власності, визначено порядок ціноутворення та оплати за тимчасове користування місцями розташування рекламних засобів.

Разом з тим, прийняте рішення не тягне за собою витрат із бюджету міста та призводить до збалансування відносин між органами місцевого самоврядування та розповсюджувачами зовнішньої реклами

 

 Директор Фонду

комунального майна міста Нетішина                              О.М.Охримчук