Розмір шрифту  Інтервал  Кольорова схема Вимкнути
  • Тобі, Нетішине:
    «Ти – дивовижний влітку й восени, у заметіль весняну чи зимову…»

Про правила розміщення зовнішньої реклами на території Нетішинської міської територіальної громади

Звіт

про базове відстеження результативності регуляторного акта

проєкту рішення Нетішинської міської ради «Про правила розміщення зовнішньої реклами на території Нетішинської міської територіальної громади»

 

  1. Вид та назва регуляторного акта:

Проєкт рішення Нетішинської міської ради «Про правила розміщення зовнішньої реклами на території Нетішинської міської територіальної громади».

 

  1. Назва виконавця заходів відстеження:

Фонд комунального майна міста Нетішина.

 

  1. Цілі прийняття рішення:

1. Встановлення на території населених пунктів Нетішинської міської територіальної громади (м.Нетішин та сіл Старий і Новий Кривин) чітко визначених правил розміщення зовнішньої реклами.

2. Визначення чіткого переліку документів, необхідних для розміщення зовнішньої реклами.

3. Встановлення підстав та визначення процедур скасування дозволу на розміщення зовнішньої реклами.

4. Встановлення строку дії дозволу на розміщення зовнішньої реклами.

 

4. Строк виконання заходів відстеження:

Листопад 2020 року.

 

5. Тип відстеження:

Базове.

 

6. Методи одержання результативності відстеження:

Для проведення відстеження використовувався статистичний метод.

 

7. Дані та припущення, на основі яких відстежувалась  результативність, а також способи одержання даних:

Враховуючи цілі регулювання, для відстеження результативності регуляторного акта були визначені такі показники результативності:

- розмір надходжень до бюджету Нетішинської міської територіальної громади, пов’язаних з дією регуляторного акта;

- кількість суб’єктів господарювання, на яких поширюватиметься дія регуляторного акта;

- рівень поінформованості суб’єктів господарювання з основних положень регуляторного акта.

 

 

2

 

8. Кількісні та якісні значення показників результативності регуляторного акта:

 

Показники результативності

 

2020 рік

(01.01-23.11)

Надходження до бюджету від реклами,

тис. грн

53,9

Кількість суб’єктів господарювання, яким надано дозволи на розміщення зовнішньої реклами

3

Кількість дозволів на розміщення зовнішньої реклами

9

Рівень поінформованості суб’єктів господарювання

високий

 

Кількість субєктів господарювання, на яких поширюватиметься дія регуляторного акта, не перевищує 10% від загальної кількості суб’єктів господарювання територіальної громади.

 

9. Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей.

В результаті прийняття регуляторного акта, затвердженні норми дадуть змогу більш ефективно врегулювати відносини між виконавчими органами Нетішинської міської ради та суб’єктами господарювання, а також  зменшити кількість самовільно встановлених рекламних засобів.

Оцінку результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей буде здійснено під час проведення повторного відстеження через рік, після набуття чинності регуляторного акта.

 

 

 

 

Директор Фонду

комунального майна міста Нетішина                                            Олег КОСІК