Служби
СТРУКТУРА І ШТАТ
СЛУЖБИ У СПРАВАХ ДІТЕЙ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ
НЕТІШИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Адреса: м.Нетішин, вул.Шевченка, 1,
каб. 309, 310 E-mail: slugbanet@i.ua
Начальник служби у справах дітей виконавчого комітету міської ради
(кабінет №309)
Прізвище, ім’я, по батькові |
Телефон |
Графік прийому громадян |
Карназей Антоніна Іванівна |
9-02-86 |
вівторок – від 9.00 до 12.00 |
Відділ з питань опіки та піклування
(кабінет №309)
Посада |
Прізвище, ім’я, по батькові |
Телефон |
Графік прийому громадян |
Заступник начальника-завідувач відділу |
Околот Валентина Дмитрівна |
9-02-86
|
вівторок – від 9.00 до 12.00 |
Головний спеціаліст |
Калабська Альона Валеріївна |
9-02-86 |
|
Відділ з питань профілактики правопорушень,
бездоглядності та соціального захисту дітей
(кабінет №310)
Посада |
Прізвище, ім’я, по батькові |
Телефон |
Графік прийому громадян |
Завідувач відділу |
Ружицька Олена Вікторівна |
9-12-17 |
вівторок- від 14.00 до 17.00 п’ятниця- від 9.00 до 12.00 |
Головний спеціаліст |
Василевська Ганна Геннадіївна |
9-12-17 |
|
Спеціаліст І категорії |
Кеча Марина Іванівна |
9-12-17 |
|
Перелік питань, з якими можна звертатись:
- Соціальний захист дітей.
- Порушення прав та інтересів дітей підприємствами, установами, організаціями усіх форм власності, громадськими організаціями, громадянами.
- Контроль за виконанням законодавства про працю неповнолітніх на підприємствах, установах, організаціях усіх форм власності.
- Захист майнових та житлових прав дітей.
- Захист дітей від фізичного, психологічного, економічного насилля в сім’ї.
- Інформування з питань влаштування, навчання та виховання дітей.
- Профілактика правопорушень серед дітей.
- Влаштування дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування.
- Створення патронатних сімей та влаштування до них дітей, які перебувають у складних життєвих обставинах, що негативно впливають чи можуть вплинути на їх життя, здоров’я та розвиток тощо.
- Захист прав та інтересів дітей, які виховуються в сім’ях опікунів (піклувальників), прийомних сім’ях, дитячих будинках сімейного типу, у сім’ях патронатних вихователів, у закладах освіти для неповнолітніх, інших закладах, у тому числі приватних, перебувають на повному державному утриманні.
- Оформлення документів на усиновлення, застосування інших форм влаштування дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування (опіка, піклування, прийомна сім’я, дитячий будинок сімейного типу).
- Практична, методична та консультативна допомога з усіх питань, які пов’язані з дітьми.
Перелік необхідних документів
для отримання документів дозвільного характеру
1. Перелік документів для особи, яка виявила бажання взяти на виховання в сім'ю дитину-сироту або дитину, позбавлену батьківського піклування:
Особа, яка виявила бажання взяти на виховання в сім’ю дитину-сироту або дитину, позбавлену батьківського піклування, звертається із заявою до служби у справах дітей за місцем свого проживання та подає такі документи:
1) копію документа, що посвідчує особу;
2) копію реєстраційного номера облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків або інформація про відмову від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу) (за наявності);
3) копію документа, де зазначено унікальний номер запису в Єдиному державному демографічному реєстрі (за наявності);
4) довідку про заробітну плату за останніх шість місяців або відомості з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків або довідка про подану декларацію про майновий стан і доходи за попередній календарний рік.
Якщо особа, яка бажає взяти дитину-сироту або дитину, позбавлену батьківського піклування, під опіку, піклування, перебуває в шлюбі, довідку про заробітну плату за останніх шість місяців або відомості з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків, або довідку про подану декларацію про майновий стан і доходи може подавати тільки така особа.
Особи, які бажають утворити прийомну сім’ю або дитячий будинок сімейного типу, додатково подають довідку про наявність або відсутність виконавчого провадження стосовно боргових зобов’язань;
5) копію свідоцтва про шлюб або витяг з Державного реєстру актів цивільного стану громадян про шлюб (для осіб, які перебувають у шлюбі);
6) висновок про стан здоров’я заявника, складений за формою згідно з додатком 5 постанови КМУ від 24 вересня 2008 р. № 866;
7) довідку про наявність чи відсутність судимості для кожного заявника, видана територіальним центром з надання сервісних послуг МВС за місцем проживання заявника;
8) документ, що підтверджує право власності або користування житловим приміщенням (для осіб, які бажають утворити прийомну сім’ю або на власній житловій площі дитячий будинок сімейного типу, - документ, що підтверджує право власності);
9) документ, що підтверджує відомості про місце проживання (перебування) заявника та членів його сім’ї, які проживають з ним на спільній житловій площі (для осіб, які бажають утворити прийомну сім’ю або дитячий будинок сімейного типу);
10) довідку від нарколога та психіатра для осіб, які проживають разом із заявниками;
11) письмову згоду всіх повнолітніх членів сім’ї, що проживають разом з особою, яка бажає взяти дитину-сироту або дитину, позбавлену батьківського піклування, під опіку, піклування, утворити прийомну сім’ю або на власній житловій площі дитячий будинок сімейного типу, справжність підпису на якій засвідчено нотаріально, або написана власноручно в присутності посадової особи, яка здійснює прийом документів, про що робиться позначка на заяві із зазначенням прізвища, власного імені, по батькові (за наявності), підпису посадової особи та дати;
12) згоду другого з подружжя, справжність підпису на якій засвідчено нотаріально (якщо особа, яка бажає взяти дитину-сироту або дитину, позбавлену батьківського піклування, під опіку, піклування, перебуває в шлюбі).
Від подружжя, яке бажає утворити прийомну сім’ю або дитячий будинок сімейного типу, приймається спільна заява, підписана кожним з подружжя.
У разі коли особа, яка бажає взяти дитину-сироту або дитину, позбавлену батьківського піклування, під опіку, піклування, перебуває в шлюбі, висновок про стан здоров’я та довідка про наявність чи відсутність судимості подаються кожним із подружжя.
У разі коли заявники, які бажають взяти дитину-сироту або дитину, позбавлену батьківського піклування, під опіку, піклування, не є родичами дитини або бажають утворити прийомну сім’ю або дитячий будинок сімейного типу, служба у справах дітей подає до обласного центру соціальних служб електронний запит щодо проходження заявником курсу підготовки з питань виховання дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування.
2. Перелік документів для осіб, які бажають усиновити дитину:
Громадяни України, які бажають усиновити дитину, звертаються із заявою про взяття їх на облік кандидатів в усиновлювачі до служби у справах дітей за місцем проживання та подають разом з нею такі документи:
1) копію документа, що посвідчує особу;
2) копію реєстраційного номера облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків або інформація про відмову від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу) (за наявності);
3) копію документу, де зазначено унікальний номер запису в Єдиному державному демографічному реєстрі (за наявності);
4) довідку про заробітну плату за останніх шість місяців або відомості з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків, або довідка про подану декларацію про майновий стан і доходи за попередній календарний рік.
У разі коли усиновлювачами є подружжя, довідку про заробітну плату за останніх шість місяців або відомості з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків, або довідку про подану декларацію про майновий стан і доходи, може подавати один із подружжя, який має постійний дохід;
5) копію свідоцтва про шлюб або витяг з Державного реєстру актів цивільного стану громадян про шлюб (для осіб, які перебувають у шлюбі);
6) висновок про стан здоров’я кожного заявника, складений за формою згідно з додатком 3 постанови КМУ від 8 жовтня 2008 р. № 905;
7) довідку про наявність чи відсутність судимості для кожного заявника, видана територіальним центром з надання сервісних послуг МВС;
8) копію документа, що підтверджує право власності або користування житловим приміщенням;
9) згоду другого з подружжя на усиновлення дитини (у разі усиновлення одним із подружжя), якщо інше не передбачено законодавством, справжність підпису на якій засвідчено нотаріально.
У разі коли один із подружжя не може особисто з’явитися до служби у справах дітей для написання заяви, його заяву, справжність підпису на якій засвідчено нотаріально, може подати дружина (чоловік).
У разі усиновлення дитини одним із подружжя висновок про стан здоров’я та довідка про наявність чи відсутність судимості подаються кожним із подружжя.
Громадяни України, які бажають усиновити дитину, проходять курс підготовки з питань виховання дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, за програмою, затвердженою Мінсоцполітики, крім випадків, коли заявники є родичами дитини, її опікунами, піклувальниками, прийомними батьками, батьками-вихователями.
3. Перелік документів для осіб, які бажають усиновити дитину другого з подружжя:
Для усиновлення дитини те з подружжя, хто бажає її усиновити, звертається з відповідною заявою до служби у справах дітей за місцем проживання дитини.
1) копія паспорта громадянина України, копія паспорта іноземця або іншого документа, що засвідчує особу (у двох примірниках);
3) висновок про стан здоров'я заявника;
4) довідка про наявність чи відсутність судимості;
5) копія свідоцтва про народження дитини;
6) письмова згода батьків дитини на усиновлення, засвідчена нотаріусом, або згода того з подружжя, дитину якого усиновлює інший з подружжя, та документ, який засвідчує відсутність другого з батьків дитини (копія свідоцтва про смерть або довідка про смерть, видана органом реєстрації актів цивільного стану, копія рішення суду про позбавлення батьківських прав, про визнання недієздатним або безвісно відсутнім, довідка з органу реєстрації актів цивільного стану щодо запису відомостей про батька дитини тощо);
7) засвідчена нотаріально письмова згода заявника, який є іноземцем, на отримання інформації про нього в Генеральному секретаріаті Інтерполу та правоохоронних органах держави, громадянином якої є іноземець, та держави, на території якої він проживає (у двох примірниках).
8) висновок компетентного органу країни проживання, який підтверджує можливість заявника бути усиновлювачем (подається у разі, коли усиновлювач проживає за межами України). У висновку зазначаються адреса, житлово-побутові умови, біографічні дані заявника, стосунки в сім'ї, ставлення до усиновлення. Якщо висновок видано недержавним органом, до нього додається копія ліцензії на провадження таким органом діяльності, пов'язаної з усиновленням.
4. Перелік документів на відчуження майна, житла,
право власності або право користування яким мають діти:
Для відчуження майна дитини батьки, опікуни або піклувальники подають службі у справах дітей такі документи:
- заяву кожного з батьків (опікунів, піклувальників);
- копію паспорта громадянина України, тимчасового посвідчення громадянина України, паспортного документа іноземця;
- копію реєстраційного номера облікової картки платника податків (у разі наявності);
- документ, що підтверджує право власності (користування) дитини на відчужуване майно;
- витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, виданий відповідно до законодавства;
- копію свідоцтва про народження дитини;
- довідку з місця проживання, про склад сім'ї та реєстрацію або витяг з домової книги;
- копію рішення про встановлення опіки над дитиною (для опікунів, піклувальників);
- копію рішення про встановлення опіки над майном дитини (для опікунів, піклувальників);
- копію свідоцтва про укладення або розірвання шлюбу між батьками дитини (у разі наявності).
- заява від дитини, якщо їй виповнилось 10 років;
- заява-згода від громадян на відчуження квартири заявникам;
- копія паспорта власника квартири, який дає згоду на відчуження житла заявникам;
- копії документів на житло, яке буде придбане взамін відчужуваного.
У разі виїзду сім'ї на постійне місце проживання за кордон до зазначених документів додається довідка управління (відділу) у справах громадянства, імміграції та реєстрації фізичних осіб за місцем реєстрації сім'ї.
5. Перелік документів для вирішення питання щодо участі
одного з батьків у вихованні дитини та спілкуванні з нею:
У разі виникнення спору між батьками щодо участі у вихованні дитини один із батьків, що проживає окремо від дитини, подає службі у справах дітей за місцем проживання (перебування) дитини:
- заяву;
- копію паспорта;
- довідку з місця реєстрації (проживання);
- копію свідоцтва про укладення або розірвання шлюбу (в разі наявності);
- копію свідоцтва про народження дитини.
6. Перелік документів для розв’язання спору між батьками щодо
визначення імені, прізвища, по батькові дитини:
Для розв'язання спору, що виник між батьками, щодо визначення імені, прізвища, по батькові дитини, один з батьків подає службі у справах дітей за місцем проживання дитини:
- заяву;
- копію паспорта;
- довідку з місця реєстрації (проживання);
- копію свідоцтва про укладення або розірвання шлюбу (у разі наявності).
7. Перелік документів для розв’язання спору між
батьками щодо визначення місця проживання дитини:
Для розв’язання спору між батьками щодо визначення місця проживання дитини один із батьків подає службі у справах дітей за місцем проживання (перебування) дитини:
- заяву;
- копію паспорта;
- довідку з місця реєстрації (проживання);
- копію свідоцтва про укладення або розірвання шлюбу (у разі наявності);
- копію свідоцтва про народження дитини;
- довідку з місця навчання, виховання дитини;
- довідку про сплату аліментів (у разі наявності).
8. Перелік документів для надання висновку за результатами інспекційного відвідування щодо цільового витрачання аліментів на дитину:
Підставою для проведення інспекційного відвідування одержувача аліментів є заява платника аліментів, подана до виконавчого органу міської ради за місцем проживання одержувача аліментів або до служби у справах дітей.
До заяви додаються:
- розрахунок заборгованості зі сплати аліментів за останні 12 місяців, виданий відповідно до Інструкції з організації примусового виконання рішень, затвердженої наказом Міністерства юстиції України від 02 квітня 2012 року за №489/20802;
- відомості про місце проживання отримувача аліментів.
У разі повторного впродовж року звернення платника аліментів із заявою про проведення інспекційного відвідування подається розрахунок заборгованості зі сплати аліментів за період, що минув з дати проведення попереднього інспекційного відвідування.
У разі якщо аліменти на дитину сплачуються не за рішенням суду (за домовленістю між батьками дитини, договір між батьками про сплату аліментів на дитину) платник аліментів надає копії інших документів, що підтверджують сплату аліментів на дитину та їх розмір.
Наявність заборгованості зі сплати аліментів є підставою для відмови платнику аліментів у проведенні інспекційного відвідування одержувача аліментів.
9. Перелік документів для особи, яка виявила бажання стати кандидатом у патронатні вихователі:
Особа, яка виявила бажання стати кандидатом у патронатні вихователі, подає до служби у справах дітей за місцем свого фактичного проживання:
1) заяву про намір стати патронатним вихователем;
2) заяву про згоду на влаштування дитини до сім’ї патронатного вихователя від усіх членів сім’ї, а також осіб, які фактично проживають разом з кандидатом у патронатні вихователі, в тому числі біологічних дітей, якщо вони досягли такого віку та розвитку, що можуть її висловити;
3) висновки про стан здоров’я кандидата у патронатні вихователі, добровільного помічника та осіб, які фактично проживають разом з ним, складені за формою згідно з додатками 4 і 5 до Порядку провадження органами опіки та піклування діяльності, пов’язаної із захистом прав дитини, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 вересня 2008 р. № 866 “Питання діяльності органів опіки та піклування, пов’язаної із захистом прав дитини” (Офіційний вісник України, 2008 р., № 76, ст. 2561);
4) довідки про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством, кандидата у патронатні вихователі та членів сім’ї, які досягли 14-річного віку і проживають разом з ним;
паспортів кандидата у патронатні вихователі та добровільного помічника або за технічної можливості електронні копії паспорта громадянина України у вигляді відображення в електронній формі інформації, що міститься у паспорті громадянина України у формі картки, а також інформації про місце проживання (за наявності), що подаються засобами Єдиного державного веб-порталу електронних послуг (далі - Портал Дія);
паспорта іноземця або посвідки на постійне проживання, що посвідчує особу без громадянства; або електронну копію одного з передбачених Податковим кодексом України документів з даними про реєстраційний номер облікової картки платника податків, що за технічної можливості подається засобами Порталу Дія (крім іноземців та осіб без громадянства);
свідоцтва про шлюб або інший документ, що підтверджує родинні стосунки або сімейні відносини кандидата у патронатні вихователі та добровільного помічника;
документа, що підтверджує право власності або користування житловим приміщенням.
Громадяни України, які бажають стати кандидатами у патронатні вихователі, проходять курс підготовки патронатних вихователів та добровільних помічників за програмою підготовки патронатних вихователів, затвердженою Мінсоцполітики.