Розмір шрифту  Інтервал  Кольорова схема Вимкнути
  • Тобі, Нетішине:
    «Ти – дивовижний влітку й восени, у заметіль весняну чи зимову…»

Про вартість послуг з оформлення документів на право власності на квартиру (будинок), житлове приміщення у гуртожитку

Р І Ш Е Н Н Я

 

20.12.2012                           м.Нетішин                            № 457

 

 

Про вартість послуг з оформлення документів на право власності на квартиру (будинок), житлове приміщення у гуртожитку

 

 

 

            Відповідно до статті 30, частини 2 статті 42 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", пункту 8 статті 8 Закону України "Про приватизацію державного житлового фонду", виконавчий комітет міської ради   в и р і ш и в:

 

            1.Встановити вартість послуг з оформлення документів на право власності на:

- квартиру (будинок) згідно з додатком 1;

- житлове приміщення у гуртожитку згідно з додатком 2.

 

2.Встановити вартість послуг з виготовлення дубліката свідоцтва на право власності на квартиру (будинок), житлове приміщення у гуртожитку згідно з додатком 3.

 

            3.Рішення набирає чинності від 1 січня 2013 року та підлягає оприлюдненню у газеті громади міста "Нетішинський вісник".

 

            4.Контроль за виконанням цього рішення покласти на т.в.о. заступника міського голови, начальника фінансового управління виконавчого комітету міської ради В.Ф.Кравчук.

 

 

 

 

 

 

 

Секретар міської ради                                                      М.М.Степаненко

 

 

Додаток 1

до рішення виконавчого

комітету міської ради

20.12.2012 № 457

 

Розрахунок вартості послуг з оформлення документів

на право власності на квартиру (будинок):

Норма тривалості робочого часу у 2013 році (дні)

251

Фонд оплати праці на 2013 рік основного працівника відділу з питань обліку, розподілу та приватизації житла виконавчого комітету міської ради з оформлення документів на право власності на квартиру (будинок), житлове приміщення у гуртожитку. (грн.)

21822

ЄСВ (36,3%)

7921,4

29743,4 грн. : 251 день = 118,49 грн.   (з/п працівника  за 1 день)

 

118,49 грн. : 8 год. = 14,81 грн.        (з/п працівника за 1 годину)

 

14,81 грн.  :  60 хв. = 0,25 грн.        (з/п працівника за 1 хвилину)

 

Вартість бланків 1,10 грн. Використовується 10 бланків (10 × 0,11=1,1 грн.)

 

 

з/п

Назва послуги

Середні витрати часу (хв.)

Вартість, грн.

1

Роз’яснення основних положень приватизації житла

15

3,75

2

Перевірка документів

20

5,00

3

Оформлення та реєстрація заяви

15

3,75

4

Підготовка проекту рішення (розпорядження) про передачу житлових приміщень у власність громадян

 

10

2,5

5

Реєстрація рішення (розпорядження) про передачу квартир (будинків), житлових приміщень у гуртожитках у власність громадян у спеціальній книзі

 

 

5

1,25

6

Розрахунок використання суми житлових чеків та друкування платіжних доручень

 

10

2,5

7

Видача платіжних доручень для списання житлових чеків Ощадбанку

 

10

2,50

8

Оформлення свідоцтва про право власності на житло

15

3,75

9

Реєстрація свідоцтва про право власності на житло у спеціальній книзі житлових приміщень, що належить громадянам на праві приватної (спільної сумісної, спільної часткової) власності

 

 

 

5

1,25

10

Передача оформлених документів  до БТІ

25

6,25

11

Формування та  передача  справ  в архів

15

3,75

12

Підготовка звіту про використання бланків свідоцтв про право власності на житло

 

15

3,75

13

Підготовка інформації КП НМР "ЖКО" про передані у власність громадян житлові приміщення

 

15

3,75

14

Передача  додаткових списків  громадян, які  мають  право на  отримання  приватизаційних  паперів  до  Ощадбанку № 2906

 

25

6,25

РАЗОМ:

200

50,00

Вартість бланків

 

1,10

Всього (один власник)

51,10

Вартість за кожного наступного співвласника

21,10

 

Начальник відділу бухгалтерського обліку

виконавчого комітету міської ради                                                                   Н.І.Захожа

 

Начальник управління економіки

виконавчого комітету міської ради                                                                   Н.М.Заріцька

Додаток 2

до рішення виконавчого

комітету міської ради

20.12.2012  № 457

 

Розрахунок вартості послуг з оформлення документів

на право власності на житлове приміщення у гуртожитку:

Норма тривалості робочого часу у 2013 році (дні)

251

Фонд оплати праці на 2013 рік основного працівника відділу з питань обліку, розподілу та приватизації житла виконавчого комітету міської ради з оформлення документів на право власності на квартиру (будинок), житлове приміщення у гуртожитку. (грн.)

21822

ЄСВ (36,3%)

7921,4

29743,4 грн. : 251 день = 118,49 грн.   (з/п працівника  за 1 день)

 

118,49 грн. : 8 год. = 14,81 грн.        (з/п працівника за 1 годину)

 

14,81 грн.  :  60 хв. = 0,25 грн.        (з/п працівника за 1 хвилину)

 

Вартість бланків 1,10 грн. Використовується 10 бланків (10 × 0,11=1,1 грн.)

 

 

з/п

Назва послуги

Середні витрати часу (хв.)

Вартість , грн.

1

Роз’яснення основних положень приватизації житла

10

2,5

2

Перевірка документів

15

3,75

3

Оформлення та реєстрація заяви

15

3,75

4

Підготовка пакету документів для розгляду на засіданні постійної комісії із забезпечення реалізації житлових прав громадян

10

2,5

5

Підготовка проекту рішення (розпорядження) про передачу житлових приміщень у власність громадян

10

2,5

6

Реєстрація рішення (розпорядження) про передачу квартир (будинків), житлових приміщень у гуртожитках у власність громадян у спеціальній книзі

5

1,25

7

Розрахунок використання суми житлових чеків та друкування платіжних доручень

10

2,5

8

Видача платіжних доручень для списання житлових чеків Ощадбанку

5

1,25

9

Оформлення свідоцтва про право власності на житло

10

2,5

10

Реєстрація свідоцтва про право власності на житло у спеціальній книзі житлових приміщень, що належить громадянам на праві приватної (спільної сумісної, спільної часткової) власності

5

1,25

11

Передача оформлених документів  до БТІ

25

6,25

12

Формування та  передача  справ  в архів

10

2,5

13

Підготовка звіту про використання бланків свідоцтв про право власності на житло

15

3,75

14

Підготовка інформації КП НМР "ЖКО" про передані у власність громадян житлові приміщення

15

3,75

15

Передача  додаткових списків  громадян, які  мають  право на  отримання  приватизаційних  паперів  до  Ощадбанку № 2906

25

6,25

РАЗОМ:

185

46,25

Вартість бланків

 

1,10

Всього (один власник)

47,35

Вартість за кожного наступного співвласника

18,60

 

Начальник відділу бухгалтерського обліку

виконавчого комітету міської ради                                           Н.І.Захожа

 

Начальник управління економіки

виконавчого комітету міської ради                                           Н.М.Заріцька

Додаток 3

до рішення виконавчого

комітету міської ради

20.12.2012 № 457

 

 

Розрахунок вартості послуг з виготовлення дубліката свідоцтва

на право власності на житлове приміщення

Норма тривалості робочого часу у 2013 році (дні)

251

Фонд оплати праці на 2013 рік основного працівника відділу з питань обліку, розподілу та приватизації житла виконавчого комітету міської ради з оформлення документів на право власності на квартиру (будинок), житлове приміщення у гуртожитку. (грн.)

21822

ЄСВ (36,3%)

7921,4

29743,4 грн. : 251 день = 118,49 грн.   (з/п працівника  за 1 день)

 

118,49 грн. : 8 год. = 14,81 грн.        (з/п працівника за 1 годину)

 

14,81 грн.  :  60 хв. = 0,25 грн.        (з/п працівника за 1 хвилину)

 

Вартість бланків 1,10 грн. Використовується 10 бланків (10 × 0,11=1,1 грн.)

 

 

з/п

Назва послуги

Середні витрати часу на одну особу (хв.)

Вартість , грн.

1

Роз’яснення порядку виготовлення дубліката свідоцтва про право власності

 

10

2,50

2

Перевірка документів

10

2,50

3

Оформлення та реєстрація заяви

15

3,75

4

Підготовка пакету рішення виконавчого комітету міської ради (або розпорядження) про видачу дубліката на житлове приміщення у власність громадян

 

 

10

2,50

5

Реєстрація рішення (розпорядження) про видачу дубліката на право власності громадян у спеціальній книзі

 

5

1,25

6

Оформлення свідоцтва про право власності на житло

10

2,50

7

Реєстрація свідоцтва про право власності на житло у спеціальній книзі житлових приміщень, що належить громадянам на праві приватної (спільної сумісної, спільної часткової) власності

 

 

5

1,25

8

Передача оформлених документів  до БТІ

25

6,25

13

Підготовка звіту про використання бланків свідоцтв про право власності на житло

 

15

3,75

РАЗОМ:

105

26,25

Вартість бланків

 

1,10

Всього

28,60

 

 

 

Начальник відділу бухгалтерського обліку

виконавчого комітету міської ради                                           Н.І.Захожа

 

Начальник управління економіки

виконавчого комітету міської ради                                           Н.М.Заріцька