Про вартість послуг з оформлення документів на право власності на квартиру (будинок), житлове приміщення у гуртожитку
Р І Ш Е Н Н Я
20.12.2012 м.Нетішин № 457
Про вартість послуг з оформлення документів на право власності на квартиру (будинок), житлове приміщення у гуртожитку
Відповідно до статті 30, частини 2 статті 42 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", пункту 8 статті 8 Закону України "Про приватизацію державного житлового фонду", виконавчий комітет міської ради в и р і ш и в:
1.Встановити вартість послуг з оформлення документів на право власності на:
- квартиру (будинок) згідно з додатком 1;
- житлове приміщення у гуртожитку згідно з додатком 2.
2.Встановити вартість послуг з виготовлення дубліката свідоцтва на право власності на квартиру (будинок), житлове приміщення у гуртожитку згідно з додатком 3.
3.Рішення набирає чинності від 1 січня 2013 року та підлягає оприлюдненню у газеті громади міста "Нетішинський вісник".
4.Контроль за виконанням цього рішення покласти на т.в.о. заступника міського голови, начальника фінансового управління виконавчого комітету міської ради В.Ф.Кравчук.
Секретар міської ради М.М.Степаненко
Додаток 1
до рішення виконавчого
комітету міської ради
20.12.2012 № 457
Розрахунок вартості послуг з оформлення документів
на право власності на квартиру (будинок):
Норма тривалості робочого часу у 2013 році (дні) |
251 |
Фонд оплати праці на 2013 рік основного працівника відділу з питань обліку, розподілу та приватизації житла виконавчого комітету міської ради з оформлення документів на право власності на квартиру (будинок), житлове приміщення у гуртожитку. (грн.) |
21822 |
ЄСВ (36,3%) |
7921,4 |
29743,4 грн. : 251 день = 118,49 грн. (з/п працівника за 1 день) |
|
118,49 грн. : 8 год. = 14,81 грн. (з/п працівника за 1 годину) |
|
14,81 грн. : 60 хв. = 0,25 грн. (з/п працівника за 1 хвилину) |
|
Вартість бланків 1,10 грн. Використовується 10 бланків (10 × 0,11=1,1 грн.) |
|
№ з/п |
Назва послуги |
Середні витрати часу (хв.) |
Вартість, грн. |
1 |
Роз’яснення основних положень приватизації житла |
15 |
3,75 |
2 |
Перевірка документів |
20 |
5,00 |
3 |
Оформлення та реєстрація заяви |
15 |
3,75 |
4 |
Підготовка проекту рішення (розпорядження) про передачу житлових приміщень у власність громадян |
10 |
2,5 |
5 |
Реєстрація рішення (розпорядження) про передачу квартир (будинків), житлових приміщень у гуртожитках у власність громадян у спеціальній книзі |
5 |
1,25 |
6 |
Розрахунок використання суми житлових чеків та друкування платіжних доручень |
10 |
2,5 |
7 |
Видача платіжних доручень для списання житлових чеків Ощадбанку |
10 |
2,50 |
8 |
Оформлення свідоцтва про право власності на житло |
15 |
3,75 |
9 |
Реєстрація свідоцтва про право власності на житло у спеціальній книзі житлових приміщень, що належить громадянам на праві приватної (спільної сумісної, спільної часткової) власності |
5 |
1,25 |
10 |
Передача оформлених документів до БТІ |
25 |
6,25 |
11 |
Формування та передача справ в архів |
15 |
3,75 |
12 |
Підготовка звіту про використання бланків свідоцтв про право власності на житло |
15 |
3,75 |
13 |
Підготовка інформації КП НМР "ЖКО" про передані у власність громадян житлові приміщення |
15 |
3,75 |
14 |
Передача додаткових списків громадян, які мають право на отримання приватизаційних паперів до Ощадбанку № 2906 |
25 |
6,25 |
РАЗОМ: |
200 |
50,00 |
|
Вартість бланків |
|
1,10 |
|
Всього (один власник) |
51,10 |
||
Вартість за кожного наступного співвласника |
21,10 |
Начальник відділу бухгалтерського обліку
виконавчого комітету міської ради Н.І.Захожа
Начальник управління економіки
виконавчого комітету міської ради Н.М.Заріцька
Додаток 2
до рішення виконавчого
комітету міської ради
20.12.2012 № 457
Розрахунок вартості послуг з оформлення документів на право власності на житлове приміщення у гуртожитку: |
|
Норма тривалості робочого часу у 2013 році (дні) |
251 |
Фонд оплати праці на 2013 рік основного працівника відділу з питань обліку, розподілу та приватизації житла виконавчого комітету міської ради з оформлення документів на право власності на квартиру (будинок), житлове приміщення у гуртожитку. (грн.) |
21822 |
ЄСВ (36,3%) |
7921,4 |
29743,4 грн. : 251 день = 118,49 грн. (з/п працівника за 1 день) |
|
118,49 грн. : 8 год. = 14,81 грн. (з/п працівника за 1 годину) |
|
14,81 грн. : 60 хв. = 0,25 грн. (з/п працівника за 1 хвилину) |
|
Вартість бланків 1,10 грн. Використовується 10 бланків (10 × 0,11=1,1 грн.) |
|
№ з/п |
Назва послуги |
Середні витрати часу (хв.) |
Вартість , грн. |
1 |
Роз’яснення основних положень приватизації житла |
10 |
2,5 |
2 |
Перевірка документів |
15 |
3,75 |
3 |
Оформлення та реєстрація заяви |
15 |
3,75 |
4 |
Підготовка пакету документів для розгляду на засіданні постійної комісії із забезпечення реалізації житлових прав громадян |
10 |
2,5 |
5 |
Підготовка проекту рішення (розпорядження) про передачу житлових приміщень у власність громадян |
10 |
2,5 |
6 |
Реєстрація рішення (розпорядження) про передачу квартир (будинків), житлових приміщень у гуртожитках у власність громадян у спеціальній книзі |
5 |
1,25 |
7 |
Розрахунок використання суми житлових чеків та друкування платіжних доручень |
10 |
2,5 |
8 |
Видача платіжних доручень для списання житлових чеків Ощадбанку |
5 |
1,25 |
9 |
Оформлення свідоцтва про право власності на житло |
10 |
2,5 |
10 |
Реєстрація свідоцтва про право власності на житло у спеціальній книзі житлових приміщень, що належить громадянам на праві приватної (спільної сумісної, спільної часткової) власності |
5 |
1,25 |
11 |
Передача оформлених документів до БТІ |
25 |
6,25 |
12 |
Формування та передача справ в архів |
10 |
2,5 |
13 |
Підготовка звіту про використання бланків свідоцтв про право власності на житло |
15 |
3,75 |
14 |
Підготовка інформації КП НМР "ЖКО" про передані у власність громадян житлові приміщення |
15 |
3,75 |
15 |
Передача додаткових списків громадян, які мають право на отримання приватизаційних паперів до Ощадбанку № 2906 |
25 |
6,25 |
РАЗОМ: |
185 |
46,25 |
|
Вартість бланків |
|
1,10 |
|
Всього (один власник) |
47,35 |
||
Вартість за кожного наступного співвласника |
18,60 |
Начальник відділу бухгалтерського обліку
виконавчого комітету міської ради Н.І.Захожа
Начальник управління економіки
виконавчого комітету міської ради Н.М.Заріцька
Додаток 3
до рішення виконавчого
комітету міської ради
20.12.2012 № 457
Розрахунок вартості послуг з виготовлення дубліката свідоцтва на право власності на житлове приміщення |
|
Норма тривалості робочого часу у 2013 році (дні) |
251 |
Фонд оплати праці на 2013 рік основного працівника відділу з питань обліку, розподілу та приватизації житла виконавчого комітету міської ради з оформлення документів на право власності на квартиру (будинок), житлове приміщення у гуртожитку. (грн.) |
21822 |
ЄСВ (36,3%) |
7921,4 |
29743,4 грн. : 251 день = 118,49 грн. (з/п працівника за 1 день) |
|
118,49 грн. : 8 год. = 14,81 грн. (з/п працівника за 1 годину) |
|
14,81 грн. : 60 хв. = 0,25 грн. (з/п працівника за 1 хвилину) |
|
Вартість бланків 1,10 грн. Використовується 10 бланків (10 × 0,11=1,1 грн.) |
|
№ з/п |
Назва послуги |
Середні витрати часу на одну особу (хв.) |
Вартість , грн. |
1 |
Роз’яснення порядку виготовлення дубліката свідоцтва про право власності |
10 |
2,50 |
2 |
Перевірка документів |
10 |
2,50 |
3 |
Оформлення та реєстрація заяви |
15 |
3,75 |
4 |
Підготовка пакету рішення виконавчого комітету міської ради (або розпорядження) про видачу дубліката на житлове приміщення у власність громадян |
10 |
2,50 |
5 |
Реєстрація рішення (розпорядження) про видачу дубліката на право власності громадян у спеціальній книзі |
5 |
1,25 |
6 |
Оформлення свідоцтва про право власності на житло |
10 |
2,50 |
7 |
Реєстрація свідоцтва про право власності на житло у спеціальній книзі житлових приміщень, що належить громадянам на праві приватної (спільної сумісної, спільної часткової) власності |
5 |
1,25 |
8 |
Передача оформлених документів до БТІ |
25 |
6,25 |
13 |
Підготовка звіту про використання бланків свідоцтв про право власності на житло |
15 |
3,75 |
РАЗОМ: |
105 |
26,25 |
|
Вартість бланків |
|
1,10 |
|
Всього |
28,60 |
Начальник відділу бухгалтерського обліку
виконавчого комітету міської ради Н.І.Захожа
Начальник управління економіки
виконавчого комітету міської ради Н.М.Заріцька