Розмір шрифту  Інтервал  Кольорова схема Вимкнути
  • Тобі, Нетішине:
    «Ти – дивовижний влітку й восени, у заметіль весняну чи зимову…»

Про фінансово-господарську діяльність комунального підприємства Нетішинської міської ради "Нетішинський міський ринок" у 2012 році

Р І Ш Е Н Н Я

 

11.04.2013                           м.Нетішин                           № 108/2013

 

 

Про фінансово-господарську діяльність комунального підприємства Нетішинської міської ради "Нетішинський міський ринок" у 2012 році

 

 

 

Відповідно до підпункту 3 пункту "а" статті 27, підпункту 3 пункту "а"             статті 29, частини 2 статті 42 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", заслухавши звіт про фінансово-господарську діяльність комунального підприємства Нетішинської міської ради "Нетішинський міський ринок" за 2012 рік, виконавчий комітет міської ради    в и р і ш и в:

 

1.Звіт про фінансово-господарську діяльність КП НМР "Нетішинський міський ринок" взяти до відома.

 

2.Визнати роботу директора КП НМР "Нетішинський міський ринок" Гребеннікової О.В. задовільною.

 

3.Погодити фінансовий план підприємства на 2013 рік.

 

4.КП НМР "Нетішинський міський ринок" (Гребеннікова О.В.) здійснювати діяльність упродовж 2013 року відповідно до фінансового плану підприємства на 2013 рік.

 

5.Контроль за виконанням цього рішення покласти на в.о. першого заступника міського голови П.С.Скакуна.

 

 

 

 

 

 

Секретар міської ради                                         М.М.Степаненко

 

Додаток

до рішення виконавчого
комітету міської ради
11.04.2013 №108/2013

 

ЗВІТ

про фінансово-господарську діяльність комунального підприємства Нетішинської міської ради "Нетішинський міський ринок" за 2012 рік

 

КП НМР "Нетішинський міський ринок" відповідно до Статуту підприємства здійснює свою діяльність у сфері організації торгівлі на ринку, створення зручних умов для купівлі та продажу товарів, а також надання  в оренду й експлуатацію власного чи орендованого нерухомого майна.

КП НМР "Нетішинський міський ринок" створено шляхом відокремлення частини активів від КТВП "Міськторг" у  2004 році.

Початкова вартість основних засобів у 2012 році становила 7 млн. 690 тис.               489 грн., залишкова вартість основних засобів, станом на 01 січня 2013 року, становить 6 млн. 406 тис. 688 грн. У 2012 році збільшено вартість основних фондів на суму 1 тис. 347 грн. за рахунок ремонту основних засобів та придбання запасних частин.

За результатами діяльності в 2012 року підприємством отримано прибуток у сумі 125,41 грн.

Слід зазначити, що у порівнянні з 2011 роком прибуток від діяльності підприємства значно зменшився, у зв’язку з тим, що значно зменшилися доходи від послуг ринку, тобто кількість суб’єктів, що здійснюють торгівлю на ринку, суттєво скоротилася.

Структура доходів підприємства за 2012 рік:

тис.грн.

№пп

Статті доходів

2011 рік

2012 рік

Відхилення

% у загальній структурі доходів

2011

2012

1

2

3

4

5

6

7

1.

Послуги ринку

776,4

723,5

-52,9

64,1

61,7

2.

Орендна плата

340,6

338,1

-2,5

28,1

28,8

3.

Експлуатаційні послуги, в т.ч. відшкодування електроенергії, земельного податку

76,1

83,9

7,8

6,3

7,2

4.

Інші доходи

11,4

20,4

8,9

0,9

1,7

5.

Бронювання торгівельних місць

7,1

7,1

-

0,6

0,6

 

Всього:

1211,6

1172,9

-38,7

100

100

6.

Дохід від амортизації безоплатно отриманих активів

240,6

303,8

 

 

 

 

Разом

1452,2

1476,8

 

 

 

 

Загальна сума витрат у 2012 році становить 1 млн. 476 тис. 690 грн. Найбільша питома вага витрат 48,7% (572 тис. 21 грн.) - це витрати на оплату праці, 17,5%              (208 тис. 588 грн.) – відрахування на фонд зарплати, 11,8% ( 138 тис. 284 грн.) – земельний податок, 7,2% ( 84 тис.863 грн.) – 30 відсотків орендної плати за оренду нерухомого майна, що знаходиться в комунальній власності територіальної громади міста, 12,9% (190 тис. 493 грн.) – витрати для забезпечення діяльності підприємства.

Витрати підприємства у 2012 році:

тис. грн.

№ п/п

Статті витрат

2011 рік

2012 рік

Відхилення

%  у загальній структурі витрат

2011

2012

1

2

3

4

5

6

7

1.

Заробітна плата (в т.ч. мат допомога на оздоровлення)

526,5

572,0

45,5

46,2

48,7

2.

Соціальні внески нараховані на ФЗП

192,8

208,6

15,8

16,9

17,8

3.

Податок на землю

138,3

138,3

-

12,1

11,8

 

30% орендної плати до бюджету

93,7

84,9

-8,8

8,2

7,2

 

 

 

 

 

 

 

4.

Витрати на електроенергію

60,6

83,9

23,3

5,3

7,1

5.

Комунальні послуги

5,4

6,1

0,7

0,5

0,4

6.

ПММ  та вивіз снігу

0,8

7,3

6,5

0,1

0,6

7.

Вивіз сміття

22,4

22

-0,4

2,0

1,8

8.

МШП, дезінфікуючі засоби

13,5

12,1

-1,4

1,2

1,0

9.

Послуги зв’язку

3,1

3,4

0,3

0,3

0,3

10.

Обслуговування ЕККА та послуги банку

6,3

8,1

-1,8

0,6

0,6

11.

Пожежна сигналізація

2,8

3,0

0,2

0,2

0,2

12.

Медичний огляд і дератизація

0,9

0,9

 

0,1

0,1

13.

Амортизація о/з

11,0

11,0

 

1,0

0,8

15.

Податки різні

0,2

0,3

0,1

-

-

16.

Податок на прибуток

34,8

1,9

-32,9

3,1

0,1

17.

Інші витрати

18,6

5,6

-13,0

1,6

0,4

18.

Повернення коштів відділу освіти

-

9,2

9,2

-

0,7

19.

Благодійна допомога

7,1

6,0

-1,1

0,6

0,4

 

Всього:

1138,8

1172,9

34,1

100

100

20.

Дохід від амортизації безоплатно отриманих активів

240,6

303,8

63,2

 

 

 

Разом

1379,4

1476,8

 

 

 

 

Слід зазначити, що на балансі підприємства в оперативному управлінні знаходиться промислова база, будівлі якої вже протягом 6-ти років включені в програму приватизації. При цьому утримання бази є збитковим для підприємства, оскільки всі будівлі потребують капітального ремонту, а саме ремонту дахів, відновлення комунікацій, що потребує значних фінансових витрат. Експлуатація чи передача будівель повністю чи частинами в оренду є неможливою і бажаючих орендувати такі приміщення на сьогодні немає. Так, за результатами діяльності              2012 року збитки від утримання вищезазначеної бази становлять 129 тис. 884 грн., які покриті за рахунок доходів від роботи підприємства.

Окремо визначені доходи по базі становили 79,0 тис. грн.: із них орендна плата 25,8 тис. грн., експлуатаційні послуги - 53,1 тис. грн., у тому числі відшкодування електроенергії - 42,3 тис. гривень.

Окремо визначені витрати становили 208,8 тис.грн.: з них оплата електроенергії - 44,6 тис.грн., заробітна плата сторожів та частина зарплати працівників, що обслуговують базу, - 108,9 тис. грн., нарахування на фонд заробітної плати - 40,0 тис. грн., 30 відсотків орендної плати - 6,1 тис. грн., повернення коштів відділу освіти виконавчого комітету міської ради - 9,2 тис. гривень.

Упродовж 2012 року підприємством сплачено податків, зборів, інших обов’язкових платежів у сумі 758,7 тис. грн., що становить 53,1 відсотка від усіх надходжень у касу та на розрахунковий рахунок  підприємства.

До бюджету міста сплачені:

- прибутковий податок – 72 тис.631 грн.;

- 30 відсотків орендної плати  за оренду нерухомого майна, що перебуває у комунальній власності територіальної громади міста, - 84 тис.863 грн.;

- 15 відсотків частини чистого прибутку – 8 тис. 627 гривень.

Сплачені інші податки і збори:

- податок на додану вартість – 212 тис.161 грн. ;

- податок на прибуток – 15 тис.632 грн. ;

- земельний податок – 126 тис. 760 грн. ;

- податок на воду –  261 грн.;

- єдиний соціальний внесок на фонду заробітної плати – 237 тис. 631 гривень.

На 01 січня 2013 року дебіторська заборгованість за товари, оренду нерухомого майна територіальної громади міста становить 62 тис. 918 грн., кредиторська заборгованість за товари і послуги - 35 тис. 355 гривень.

На підприємстві працює 22 працівника. Середня заробітна плата на одного працюючого становить 2 тис. 166 грн., що на 8,6% відсотка, ніж у 2011 році.

 

 

 

 

Секретар міської ради                                         М.М.Степаненко

 

 

Директор КП НМР

"Нетішинський міський ринок"                         О.В.Гребеннікова