Розмір шрифту  Інтервал  Кольорова схема Вимкнути
  • Тобі, Нетішине:
    «Ти – дивовижний влітку й восени, у заметіль весняну чи зимову…»

Копія Про фінансово-господарську діяльність комунального підприємства "Архітектурно-планувальне бюро" у 2012 році

Р І Ш Е Н Н Я

 

11.04.2013                           м.Нетішин                          № 105/2013

 

 

Про фінансово-господарську діяльність комунального підприємства "Архітектурно-планувальне бюро" у 2012 році

 

 

 

Відповідно до підпункту 3 пункту "а" статті 27, підпункту 3 пункту "а"              статті 29, частини 2 статті 42 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", заслухавши звіт про фінансово-господарську діяльність комунального підприємства "Архітектурно-планувальне бюро" за 2012 рік, виконавчий комітет міської ради    в и р і ш и в:

 

1.Звіт про фінансово-господарську діяльність КП "Архітектурно-планувальне бюро" взяти до відома.

 

2.Визнати роботу начальника КП "Архітектурно-планувальне бюро"             Бондарця В.І. задовільною.

 

3.Погодити фінансовий план КП "Архітектурно-планувальне бюро"на                2013 рік.

 

4.КП "Архітектурно-планувальне бюро" (Бондарець В.І.) здійснювати діяльність упродовж 2013 року відповідно до фінансового плану підприємства на 2013 рік.

 

5.Контроль за виконанням цього рішення покласти на в.о. першого заступника міського голови П.С.Скакуна.

 

 

 

 

 

 

Секретар міської ради                                                                            М.М.Степаненко

 

Додаток

до рішення виконавчого

комітету міської ради

11.04.2013 № 105/2013

 

ЗВІТ

про фінансово-господарську діяльність

комунального підприємства "Архітектурно-планувальне бюро"

за 2012 рік

 

Доходи від виконаних робіт

163,0 тис. грн.

ВСЬОГО

163,0 тис. грн.

 

 

Витрати на оплату праці

97,1 тис. грн.

Відрахування на заробітну плату

36,5 тис. грн.

Матеріальні затрати

6,9 тис. грн.

В тому числі:

 

1.Комунальні послуги

3,0 тис. грн.

2.Земельний податок

0,4 тис. грн.

3.Орендна плата

2,1 тис. грн.

4.Збір за воду

1,1 тис. грн.

Інші операційні витрати

18,7 тис. грн.

В тому числі:

 

1.Касове обслуговування

1,6 тис. грн.

2.Телефон

0,6 тис. грн.

3.Господарчі витрати

9,1 тис. грн.

4.Відрядження

0,3 тис. грн.

5.Періодичні видання

0,7 тис. грн.

6.Отримання кваліфікаційного сертифікату

6,4 тис. грн.

Амортизація

2,0 тис. грн.

Податок на прибуток

0,8 тис. грн.

Частина прибутку

1,4 тис. грн.

 

 

ВСЬОГО ВИТРАТИ

159,2 тис. грн.

Чисельність працівників

4

Середньомісячна зарплата становить

2023 грн.

 

 

Прибутковість за 12 місяців 2012 року

+ 3,8 тис. грн.

 

 

 

Секретар міської ради                                         М.М.Степаненко

 

Начальник КП "Архітектурно -
 планувальне бюро"                                              В.І.Бондарець