Тобі, Нетішине:
«Ти – дивовижний влітку й восени, у заметіль весняну чи зимову…»
Перелік безоплатних адміністративних послуг, що надаються Нетішинським відділенням Славутської ОДПІ
Адміністративні послуги, які можна отримати у Центрі обслуговування платників:
- Видача довідки про відсутність заборгованості з платежів до бюджету, що контролюються органами доходів і зборів.
- Видача торгового патенту.
- Видача довідки про набуття або підтвердження сільськогосподарським товаровиробником статусу платника фіксованого сільськогосподарського податку.
- Реєстрація книги обліку доходів та книги обліку доходів і витрат платникам єдиного податку.
- Реєстрація книги обліку доходів і витрат.
- Видача довідки про подану декларацію про майновий стан і доходи (податкову декларацію).
- Видача довідки про сплату податку на доходи фізичних осіб платником податку – резидентом, який виїжджає за кордон на постійне місце проживання, та про відсутність податкових зобов’язань з цього податку.
- Видача картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків.
- Внесення до паспорта громадянина України відмітки про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта.
- Видача документів про взяття на облік платника податків.
- Видача довідки про відсутність заборгованості зі сплати податків, зборів платникам податків, які припиняються/припиняють підприємницьку діяльність.
- Видача довідки про зняття з обліку платника податків.
- Реєстрація реєстратора розрахункових операцій.
- Реєстрація книг обліку розрахункових операцій.
- Реєстрація розрахункових книжок.
- Внесення установи (організації) до Реєстру неприбуткових установ та організацій.
- Видача довідки про сплачений нерезидентом в Україні податок на прибуток (доходи).
- Видача свідоцтва про реєстрацію суб’єкта індустрії програмної продукції як суб’єкта, який застосовує особливості оподаткування.
- Засвідчення довідки про проведення декларування валютних цінностей, доходів та майна, що належать резиденту України і знаходяться за її межами.
- Реєстрація платника податку на додану вартість.
- Реєстрація сільськогосподарського підприємства як суб’єкта спеціального режиму оподаткування податком на додану вартість.
- Надання витягу з реєстру платників податку на додану вартість.
- Реєстрація платника єдиного податку.
- Надання витягу з реєстру платників єдиного податку.
- Взяття на облік платників єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування.
- Зняття з обліку платників єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування.
- Підтвердження статусу податкового резидента України.
- Скасування статусу платника фіксованого сільськогосподарського податку за заявою сільськогосподарського виробника.
- Перереєстрація установи (організації) в реєстрі неприбуткових установ та організацій.
Адміністративні послуги, для отримання яких у Головному управлінні Міндоходів у Хмельницькій області можна звернутися через Центр обслуговування платників та отримати у Центрі результати їх надання:
- Видача ліцензії на роздрібну торгівлю алкогольними напоями.
- Видача дубліката ліцензії на роздрібну торгівлю алкогольними напоями.
- Видача ліцензії на роздрібну торгівлю сидром та перрі (без додання спирту).
- Видача дубліката ліцензії на роздрібну торгівлю сидром та перрі (без додання спирту).
- Видача ліцензії на роздрібну торгівлю тютюновими виробами.
- Видача дубліката ліцензії на роздрібну торгівлю тютюновими виробами.
Інші послуги та сервіси, які надаються Центром обслуговування платників:
- Видача відомостей з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків.
- Видача відомостей з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків про джерела виплачених доходів та утриманих податків.
- Проведення звірки з платником податків стану розрахунків з бюджетами за податками, зборами.
- Надання можливості подати податкову звітність в електронному вигляді з використанням комп’ютеризованого робочого місця.
- Надання податкових консультацій.
- Надання доступу до публічної інформації.
- Запис на прийом до посадових осіб.
- Приймання вхідної кореспонденції.
- Приймання податкової звітності.
- Надання можливості ознайомлення та/або отримання друкованої продукції.